וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם שב"ק ס והתפוחים

22.3.2013 / 0:56

לקראת ההופעות המשותפות של שב"ק ס והתפוחים, בוחרים המוזיקאים את תחנות התרבות המוזיקליות שלהם: מרד הוט צ'ילי פפרז ועד פאנק אתיופי

Brotha Lynch Hung - Mannibalector

יוצר שפועל כבר 20 שנה, הוא יצירתי אינטליגנט ואובססיבי בכל הנוגע לסרטי אימה, רוצחים סדרתיים וקניבליזם. המבנים של השירים שלו מורכבים ומאתגרים. למאזינים מיומנים בלבד.

(נימי, שב"ק ס)

Parliament – motor booty affair

אלבום הFאנק האולטימטיבי שלא יעזוב את הפלייליסט שלי לעולם. עשרה שירים שמוציאים את המאזין לצלילה אקוסטית בעולם מופלא של גרוב תת-מימי מרהיב ביופיו. קחו שנורקל, בלון חמצן ומגבת. יהיה רטוב.


(מירו, שב"ק ס)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

בותימזוג

סופר גרופ ישראלי של תשעה חברים, (כמעט כולם מיבנה ), ביניהם גם חמי משבק ס? המייצרים מוזיקה שמחה ומרוממת נפש. האלבום של בותימזוג לא דומה לשום דבר ששמעתם עד עכשיו: 18 שירים במגוון סגנונות - שיר אהבה יווני, שיר תפילה שמאני, שירי קומזיץ והמנוני בתי מרזח, שמשתלבים לכדי יצירה מגובשת, עשירה, מרקידה ומדבקת.

(חמי, שב"ק ס)

רד הוט צ'ילי פפרס – Blood sugar sex magic

אלבום מדהים, הפקה מדהימה, פורץ דרך ומלווה אותי כל חיי. הייתי יושב ומנגן יחד איתו את כל תפקידי הגיטרה והתופים.

(פלומפי, שב"ק ס)

Catch a fire- Bob marley

אלבום הרגאיי הכי טוב ששמעתי, ואולי המשמעותי ביותר בהסטוריה של הרגאיי. שילוב מושלם של בס-תופים ומנגינות מרגשות ויפהפיות, שמשלימים שירי רגאיי מדהימים
בניצוחו של הגדול מכולם- בוב מארלי. ללקק את האצבעות!
אלבום מומלץ במיוחד למי שלא מכיר רגאיי ורוצה להכיר.

(דוידי, שב"ק ס)

תחנות התרבות של עופר טל (סקול מאסטר) וארז טודרס מהתפוחים

Serge Gainsbourg – Histoire De Melody Nelson

אלבום קונספט מושלם והיצירה הטובה ביותר של היהודי הפרוע הזה. כל פעם שאתם צריכים "בוסט" של הורמונים, זו הכתובת שלכם. יש בו הכל: רגעי Fאנק תמימים, רוק נושך עד העיבודים התזמורתיים המרגשים של Jean Claude Vannier

Isaac Hayes – Hot Buttered Soul

אלבום שהוא אבן דרך בעיצוב ז'אנר הסול. מעניין וסוחף לכל אורכו ומבהיר כמה דברים לגבי המוזיקה שהגיעה כמה שנים אחריו: היפ-הופ. ההתעקשות של הייז ליצור את האלבום בדרכו ללא פשרות בתוספת עיבודי התזמורת של Johnny Allen השתלמו לכולנו.

Soul Caughing – Rubby Vroom

אלבום הבכורה של הרכב הקאלט האמריקאי המוטרף הזה, בו חבר גם יובל גבאי המתופף, איתו יצא לי אף להגשים חלום ולנגן בכמה גיגים. אקלקטיות משובחת של דגימות, גרוב, אלקטרוניקה ואקספרימנטאליות שהותירה אחריה בסיס מעריצים מושבע.

James Brown - Hell

אלבום כפול של הסנדק של הFאנק בשיא כוחו, נטול להיטי ענק אבל עם קונספט של מחאה ועם מקצבים מסווינג ואפילו עד אפרוביט, כולל "Papa dont take no mess" שמתפרס על כל הצד הרביעי של האלבום הבועט והמגוון הזה.

The Daktaris - Soul explosion

אלבום אפרוביט אנרגטי עם סאונד מדהים, קטעי פאנק אתיופי ופלה קוטי מבוצעים בידי חבורת ניו יורקרים שכאילו הוקלטו באפריקה באולפן הקלטות מפויח עם גיטרות לא מכוונות וקאבר ענק ל"Give it up or turn it a loose".


שב"ק ס והתפוחים יקיימו שני מופעים משותפים בחוה"מ פסח בבארבי ת"א ב-28 וב-29 במרץ, 21:30

מתרגשים משיתוף הפעולה של שב"ק ס והתפוחים? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully