וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי "דה וויס": משינה ושלומי שבת יגיעו לקיסריה

20.3.2013 / 12:44

רגע לפני גמר "דה וויס", שלומי שבת והלהקה של יובל בנאי ושלומי ברכה רוכבים על תהילת הפריים טיים ומכריזים על הופעות קיץ בקיסריה

המנטורים של "דה וויס" לא מתכוונים לבזבז את תהילת הפריים טיים הטרייה עם גמר העונה הנוכחית שיתקיים בשבת הקרובה. שלומי שבת, וכן להקת משינה של המנטורים יובל בנאי ושלומי ברכה, הודיעו כי יופיעו בקרוב (ובנפרד, אל תפתחו ציפיות) באולימפוס של המוזיקה הישראלית – האמפי בקיסריה.

שבת יקיים ארבע הופעות בקיסריה, בתאריכים 4 במאי, 17 ביוני, 29 ביולי ו-30 באוגוסט. בשנה שעברה יצא אלבומו האחרון של שבת, "אחד לנשמה/אחד למסיבה", שהגיע למעמד פלטינה, והסינגל מתוכו, "יש לך", זכה בתואר שיר השנה של גלגלצ. המנטור שמכין את לינה מחול לקרב הגדול הוציא לאחרונה אלבום ודי-וי-די בהופעה חיה וכעת כאמור הוא מתכונן לארבע ההופעות שלו.

גם צמד המנטורים שהצטרף השנה לתכנית לא מתכוון לוותר על דקות התהילה: משינה יסגרו ב-4 באפריל את סיבוב האנפלאגד החורפי שלהם בהופעה בנוקיה שכל הכרטיסים אליה נמכרו, ומיד אחריה יטוסו לסיבוב הופעות מחוף לחוף בארה"ב. עם שובה של הלהקה, משינה תצא לסיבוב הופעות קיצי, תחת השם "קיץ חשמלי", שיחל בהופעת חימום מנועים במועדון הבארבי בתל אביב ב-18 במאי, ויימשך בהופעת בכורה שתתקיים ב-16 ביוני באמפי שוני, בה יתארחו יעל דקלבאום ופיטר רוט. שאר הופעות בסיבוב יתקיימו בתאריכים 23 במאי באמפי שוני, 11 ביולי בקיסריה ו-10 באוגוסט באמפי פארק רעננה.

מתכננים ללכת להופעות של שבת ומשינה? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully