וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מת הארי רימס, כוכב "גרון עמוק"

21.3.2013 / 10:38

שחקן הפורנו הוותיק, שכיכב בלהיט פורץ הדרך והפך בשנים האחרונות לסוכן נדל"ן מצליח, הלך לעולמו בבית חולים ביוטה לאחר מאבק ממושך בסרטן הלבלב

כוכב הפורנו הארי רימס, הזכור בעיקר מתפקידו בסרט "גרון עמוק", הלך לעולמו ביום שלישי לאחר מאבק ממושך בסרטן הלבלב. רימס, בן 65 במותו, שהה בבית חולים בסולט לייק סיטי. הוא הותיר אחריו אישה ואח.

רימס, ששמו בלידה היה הרברט סטרייכר, נכנס לתעשיית הסרטים למבוגרים בגיל כשהיה בן 21 בלבד, וזכה להצלחה מיידית בתחום. בגיל 25 זכה באופן זמני לתהילה גם מחוץ לתחום הצר של חובבי הפורנוגרפיה, כשכיכב ב"גרון עמוק" שפרץ את גבולות הז'אנר והפך להצלחה מסחרית גדולה ולנושא שיחה לוהט בחוגי התרבות של ניו יורק. בסרט גילם את דוקטור יאנג, לצידה של הכוכבת לינדה לאבלס.

לאחר ההצלחה הגדולה החלו חייו של רימס להסתבך, כאשר ה-FBI האשים אותו בקשירת קשר להפצת חומרי תועבה. תחילה הורשע, אולם אנשי תעשיית הפורנו גייסו עבורו כסף והפרקליט הנודע אלן דרשוביץ גויס להגנתו. לבסוף בוטלו ההאשמות.

לאורך השנים כיכב רימס בלמעלה מ-100 סרטים פורנוגרפיים. הוא גם לוהק במקור לתפקיד משנה בסרט "גריז", אולם התגובה החריפה של הציבור לליהוקו של שחקן פורנו בתפקיד מרכזי בסרט לכל המשפחה גרמה להחלפתו בשחקן סיד סיזר. אי ההצלחה שלו בסרטי מיינסטרים רדפה אותו לאורך השנים, ולאורך שנות ה-80 הוא התמודד עם התמכרות לאכוהול ולסמים. בסיומו של העשור ההוא השתקם ריימס, פרש באופן גורף מעולם הפורנו והפך לסוכן נדל"ן מצליח. אז גם פגש את אשתו, ג'ין, איתה בילה את שארית חייו במדינת יוטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully