וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאן גוסלינג פורש ממשחק?

21.3.2013 / 14:50

השחקן הנערץ שהפך בעשור האחרון לתפוח האדמה החם של הוליווד, הודיע כי הוא לוקח הפסקה מהתחום עד להודעה חדשה. "עשיתי את זה יותר מדי", אמר בראיון

יום אבל לנשים (וגברים) ברחבי העולם: ריאן גוסלינג, השחקן המוערך שהפך בשנים האחרונות לכוכב על, הודיע כי הוא לוקח הפסקה מתחום המשחק עד להודעה חדשה. "עשיתי את זה יותר מדי", אמר גוסלינג בראיון ל-Associated Press, "ואיבדתי את הפרספקטיבה ביחס לדבר שאני עושה. אני חושב שזה טוב בשבילי לקחת הפסקה ולהעריך מחדש למה אני עושה את זה ואיך אני עושה את זה. נראה לי שזו דרך טובה ללמוד על הדברים הללו. אני צריך הפסקה בשביל עצמי בדיוק כפי שאני מתאר לעצמי שהקהל צריך הפסקה".

גוסלינג, 32, הוסיף כי "ככל שאני מקבל יותר הזדמנויות, כך אני לומד כמה זה קל לדפוק את הכל. אתה נלחם למען החופש שלך ואז כשאתה זוכה לו, קיבלת מספיק חבל בשביל לתלות את עצמך. אני מנסה להפעיל קצת ריסון עצמי כי באמת יש לי המון חופש".

מעריצי גוסלינג יכולים לחכות עוד קצת עם הדמעות, שכן הוא הספיק להצטלם לשני סרטים לפני ההחלטה על פרישה זמנית: "רק אלוהים סולח", סרטו החדש של במאי "דרייב" ניקולס וינדינג רפן; ו"The Place Beyond the Pines", שייצא לאקרנים בארצות הברית ב-29 במרץ, וגוסלינג מככב בו לצד אווה מנדז וברדלי קופר.

גוסלינג החל את דרכו כבר בגיל 15, כשחקן בסדרת הילדים "צמרמורת", אולם בשנים האחרונות זכה להערכה ולתהילה בזכות תפקידים ידועים בסרטים כמו "דרייב", "משחקי שלטון", "לארס והבחורה האמיתית", "בלו ולנטיין", "המאמין", "לזכור את הטיטאנים" ועוד.

מה התפקיד הכי טוב של גוסלינג? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully