וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעריצות זועמות על הגבלת הגיל של "ספרינג ברייקרס"

22.3.2013 / 15:48

הסרט בהשתתפות כוכבות דיסני הוגבל על ידי המועצה לביקורת סרטים ומחזות לצפייה מגיל 16 ומעלה, אך מאות מעריצות מציפות בתלונות את עמוד הפייסבוק של סינמה סיטי

הסרט "ספרינג ברייקרס", שעלה השבוע בישראל, מושך תשומת לב ברחבי העולם בשל תכניו המיניים הבוטים. כעת גם בישראל הוא מעורר שערורייה, אך מסיבות אחרות: מאות ילדות שמעריצות את כוכבות הסרט, סלינה גומז, ונסה הדג'נס ואשלי בנסון (שלצידן מככבים ג'יימס פרנקו ורייצ'ל קורין), מציפות את העמוד של סינמה סיטי בהודעות תלונה על ההחלטה להגביל את הכניסה לסרט לגילאי 16 ומעלה. רבות מהילדות שפרסמו סטטוסים בעמוד טוענות כי מדובר ב"שירות חרא", מלינות עם הכרזות כמו "למה מגיל 16??? זה מתאים גם לגיל 14!!!" ואף מתלוננות על כך שעל פי חלק מהטענות, מספר ילדות צעירות כן הצליחו להיכנס לסרט – כולל תלמידת כיתה ו' אחת שפרסמה סטטוס בנושא בעמוד; ואמנם, התלמידה הצעירה פרסמה את הטענה כי זכתה לצפות בסרט אתמול בבוקר, לפני צאת הסרט לאקרנים, לכן ככל הנראה מדובר בשקר.

יש לציין כי הגבלות הגיל על סרטים בישראל אינן נקבעות על ידי בתי הקולנוע כי אם על ידי המועצה לביקורת סרטים ומחזות. הסרט "ספרינג ברייקרס" מכיל תכנים מיניים ואלימים גרפיים למדי, והגבלת הגיל שלו בישראל מקבילה, בערך, להגבלות בעולם: בארצות הברית הסרט מוגדר R, כלומר, סרט שהצפייה בו מותרת מגיל 17, או מגיל צעיר יותר בהינתן ולצידך מבוגר מלווה. עם זאת, כיוון ששלוש מגיבורות הסרט ידועות ככוכבות ילדים בשנים האחרונות (הסרט אף קודם בישראל כסרט בהשתתפות "כוכבות דיסני"), קל להבין את רצונן של הצעירות לצפות בו.

סינמה סיטי הספיקו לפרסם תגובה לסערה מעל גבי עמוד הפייסבוק שלהם. "'ספרינג ברייקרס' מגיע אלינו הערב, כמו בארה"ב גם בישראל הסרט קיבל צנזורה של הגבלת גיל (אצלנו החל מגיל 16 בלבד)", נכתב בסטטוס שהעלו. "חשוב להבין כי הגבלת הגיל לא נקבעת מסינמה סיטי או כל בית קולנוע אחר אלא ממועצת הצנזורה הארצית בלבד".

"ספרינג ברייקרס": אפילו הציצים הצליחו לשעמם
מה דעתכם על הגבלת הגיל? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully