וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום שחור: מיי כמיקל רומנס מתפרקים

23.3.2013 / 13:59

בהודעה שפורסמה באתר הרשמי של הרכב האימו הפופולרי נכתב כי הלהקה הגיעה לסוף דרכה. " תודה על כל התמיכה, ועל שהייתם חלק מההרפתקה", כתבו חברי הלהקה למעריצים

חדשות עצובות לילדי האימו ברחבי העולם: הלהקה הפופולרית מיי כמיקל רומנס הכריזה היום על פירוק באתר הרשמי שלה. לאחר ששחררו את אלבום האולפן האחרון שלהם בשנת 2010, הצהירו לאחרונה חברי הלהקה כי הם עומדים להיכנס אל האולפן ולהקליט אלבום חמישי, אך תכנית זו, ככל הנראה, התבטלה.

"היינו בלהקה הזאת 12 שנים וזו היתה ברכה אמיתית", נכתב בהודעה שפרסמה הלהקה באתר, "זכינו להגיע למקומות שמעולם לא חשבנו שנגיע אליהם. חווינו חוויות שלא ידענו שהן אפשריות. חלקנו במות עם אנשים שאנחנו מעריצים, אנשים שמהווים עבורנו מודל לחיקוי, ומעל לכל, חברים שלנו. כעת, כמו כל הדברים הטובים, הגיע הזמן לשים לזה סוף. תודה על כל התמיכה, ועל שהייתם חלק מההרפתקה".

כאמור, בשנה שעברה הכריז גיטריסט הלהקה, פרנק לירו, כי העבודה על האלבום החמישי "מתקדמת מצוין", כאשר בחודשים האחרונים כבר שוחררו שירים ראשונים מתוכו לרשת. כעת מסתמן כי האלבום לא ייצא לעולם.

מיי כמיקל רומנס עלו לראשונה לתודעה עם אלבום הבכורה שלהם, "I Brought You My Bullets, You Brought Me Your Love" משנת 2002. לאחר מכן שחררו את האלבומים "'Three Cheers For Sweet Revenge'", "The Black Parade" ולבסוף "'Danger Days: The True Lives Of The Fabulous Killjoys". הם נחשבים לאחד מההרכבים הבולטים ביותר בז'אנר האימו הפורח בשנים האחרונות.

מתבאסים מהפירוק? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully