וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינה מחול: "אם אנשים יפתחו את הלב, השינוי יבוא". צפו

24.3.2013 / 11:59

"החברה הישראלית מה-זה צריכה את זה" אמרה רודי על זכייתה של לינה מחול, חברתה הערבייה-ישראלית בגמר הגדול של "דה וויס". גם שלומי שבת חוגג, ואפילו אביב גפן מפרגן. צפו

קרידט: צילום דייב שחר, עריכה אמיר קוטיגרו

אחרי הגמר של "דה וויס" אתמול, כל המעורבים היו עסוקים בעיקר בדבר אחד – העובדה שלינה מחול, הזוכה הגדולה של העונה, הצליחה להתגבר על המשוכה הגזענית ולכבוש את לב הקהל למראות מוצאה הערבי-נוצרי. היא עצמה, מצידה, שומרת על פרופורציות. "מה שיכול באמת לשנות זה רגש", אמרה לוואלה! תרבות. "אם אנשים באמת יתחילו לפתוח את הלב ולהתרגש, השינוי יבוא לבד".

לעומתה, המתחרה רודי בינסיין שהתמודדה מולה בגמר והודחה ביחד עם דנה צלח רגע לפני הסוף חושבת שמדובר בהישג ענק. "אני חושבת שהחברה הישראלית מה-זה צריכה את זה, באמת באמת, וגם כי היו לה מלא מסמסים ויש לה ממש המון קהל בבית", היא אומרת, ומוסיפה שהימרה עליה כזוכה מלכתחילה.

"אני גאה באופיר גאווה ענקית", אמר גפן על בת חסותו שהגיעה למקום השני המכובד, אך הוסיף גם הוא ש"אמרתי בתכנית שאני אהיה גם מאוד שמח אם לינה תזכה. יש קול גדול בישראל של ערבים ישראלים, מגיע להם לזכות, הם איתנו, חיים בינינו – הם אנשים נפלאים אגב". אופיר עצמה הוסיפה ש"אני לא מאוכזבת, אני מאוד שמחה. לא באתי לתכנית עם שום שאיפות. לא חשבתי שאני בכלל אעבור את הבליינד אודישנס, ובשבילי זה הישג ענקי לעמוד כאן".

שלומי שבת, המנטור של לינה, היה נרגש במיוחד אחרי הניצחון. "האמת היא שכשכל היכל נוקיה שאגו 'לינה, לינה' זה קצת הרים לי את הביטחון", אמר על תחושותיו במהלך הערב. "ואני, כמו שאני מכיר את עצמי אני מאוד פרפקציוניסט ובאמת השקעתי את כל מה שיש בי בילדה הזאת". לינה סיכמה את יחסיה עם המנטור במילים פשוטות: "זכות להכיר את שלומי שבת".

מה חשבתם על הזכייה של לינה? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully