וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלכה לעולמה הסופרת עפרה בורלא-אדר

27.3.2013 / 19:57

בורלא-אדר, מחברת הספרים "כדאי לך לדעת" ו"המטבח הספרדי של אמי הרוסיה", שהיתה בתו של הסופר יהודה בורלא ואחותם של יאיר בורלא ועודד בורלא, הלכה לעולמה בגיל 88

הסופרת, המתרגמת ומעצבת התלבושות עפרה בורלא-אדר הלכה לעולמה היום (רביעי) בבית החולים איכילוב בתל אביב. בורלא-אדר, 88, היא בתו של הסופר המנוח יהודה בורלא, ואחותם של הסופר והמתרגם יאיר בורלא ושל סופר הילדים והצייר עודד בורלא. בורלא-אדר, שהיתה מוכרת לציבור הרחב בין היתר מימיה כקריינית בגלי צה"ל, היתה נשואה למעצב התלבושות ארנון אדר, והותירה אחריה שני ילדים מנישואים אלה.

בורלא-אדר חיברה את הספרים "קשר משפחתי", על בסיס תכנית הטלוויזיה המצליחה, "המטבח הספרדי של אמי הרוסיה" ו"כדאי לך לדעת" שכלל לא פחות מ-411 עצות לעקרת הבית; כמו כן, תרגמה ספרי עיון משפחתיים כמו "ילדים – האתגר" מאת רודולף דרייקורס ו"חופש – לא מתירנות" מאת א"ס ניל. לאורך שנות ה-60 היתה אחראית לעיצוב התלבושות במגוון הצגות, במיוחד בתיאטרון הבימה אך גם בתיאטרון הקאמרי ובתיאטראות נוספים. בין ההצגות בהן שימשה כמעצבת תלבושות ניתן למנות קלאסיקות כמו "משפט הקופים", "אירמה לה-דוס" ו"עושה הנפלאות". מועד הלוויתה של בורלא-אדר טרם נקבע, מפאת שהותו של אחד משני בניה מחוץ לגבולות הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully