וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהורם גאון עוזב את "ביקור הגברת הזקנה"

28.3.2013 / 14:06

השחקן-זמר הוותיק יוחלף בשמיל בן ארי, זאת עקב רצונו להתרכז בסיום התקליט עליו הוא עובד בימים אלה. "עזבתי בלב כבד מאוד, זו הייתה פרידה עצובה", אמר לוואלה! תרבות

שינויים בצוות השחקנים של ההצגה "ביקור הגברת הזקנה" המצליחה של הבימה: השחקן יהורם גאון שמגלם את דמותו של אלפרד איל, יוחלף בשחקן שמיל בן ארי, זאת עקב אילוצי לו"ז של גאון, כן נודע לוואלה! תרבות. כידוע, גאון השתתף בשנה האחרונה חלק בהפקות רבות, ביניהן סדרת הטלוויזיה "סברי מרנן" וריאליטי הילדים "בית ספר למוסיקה" שעונתו האחרונה הסתיימה. לאחרונה. כמו כן, בימים אלו הוא מצטלם לסרט ועובד על אלבום שעתיד לצאת בקרוב.

ההצגה "ביקור הגברת הזקנה" הינה טרגדיה קומית שעוסקת במיליארדרית זקנה (שמגולמת על ידי גילה אלמגור) החוזרת לעיירת ילדותה הנמצאת על סף פשיטת רגל ומציעה לפרנסיה להציל את היישוב מקריסה טוטאלית. בתמורה, היא דורשת את מותו של אהובה לשעבר שזנח אותה בצעירותה. אנשי העיירה דוחים את ההצעה אך לאט לאט נשאבים לתוך כוחו של הממון הרב שיש ברשותה. עוד משחקים בהצגה דב רייזר, אהרון אלמוג, רוברט הניג, אלכס אנסקי, שמוליק כהן ועוד.

נראה כי לוח הזמנים הצפוף של ההצגה התנגש עם תכניותיו של גאון שהחליט להיפרד מהקאסט כדי להמשיך ולהתרכז בפרויקטים האישיים שלו. "החוזה המקורי שחתמתי עם 'הבימה' היה לשנה אחת בלבד, ולאחריו המשכתי לשחק בהצגה עוד שלושה חודשים נוספים", סיפר גאון לוואלה! תרבות. "בגלל רצף ההצגות וההצלחה העצומה שיש להצגה הזאת, שזה כמובן צרות של עשירים, לא יכולתי להמשיך ולשחק בה, בגלל פרויקטים שלי", הוא אומר. "הייתי באמצע סדרות ובאמצע תקליט שלי שאני רוצה לסיים כמו שצריך, וכל הדברים הללו נעצרו בגלל ההצגה. כשיש הצגות בערב עם עיסוקים נוספים, זה קשה מאוד. אם נוסעים למשל להופיע בכרמיאל, יוצאים כבר בשעה 16:00 ומצאתי את עצמי עוצר את הפרויקטים האחרים שלי. הודעתי להם שלא אוכל להמשיך".

"עזבתי בלב כבד מאוד, זו הייתה פרידה עצובה", הוא ממשיך ואומר. "זה צוות נפלא ומפרגן, במאי נפלא, יש לי רק סופרלטיבים להגיד עליהם. למעשה, אני לא רואה בזה פרידה, בעתיד עוד בהחלט אשוב ואשחק בהבימה. אני פשוט רוצה לעשות עוד סדרות ואלבומים, וזה גם מה שאמרתי להם במסיבת הפרידה. אני מאחל לשמיל הצלחה רבה בתפקיד. כל העזיבה שלי היא למעשה סיפור אהבה. סיפור אהבה אמיתי".

את תגובת תיאטרון הבימה לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully