וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התשמע קולי" היא הזוכה הגדולה בפסטיבל הצגות הילדים בחיפה

28.3.2013 / 20:16

היצירה קטפה את פרס ההצגה, המחזאי והשחקנית. ל"קיסר השכונה" הוענקו שלושה פרסים בהם פרס השחקן, וזוכים נוספים היו המחזות "אולי פיל", "התשמע קולי" ו"יש דרקון בירקון"

הוכרזו הזוכים בתחרות במסגרת פסטיבל חיפה הבינלאומי ה-23 להצגות ילדים. שננעל היום (חמישי) לאחר שהתקיים במשך שלושה ימים בתיאטרון חיפה ובו השתתפו שש הצגות מקוריות שהועלו בבכורה עולמית לצד כ-200 הצגות נוספות. במקום הראשון זכתה ההצגה "התשמע קולי" מאת ובבימויו של גדי צדקה ובהשתתפות שובל בן זאב, עידית טפרסון, רינת מטטטוב, מור ענטר ויונתן שוורצברג.

הזוכים בפסטיבל נבחר על ידי ועדת שופטים המורכבת מהסופר וחוקר ספרות ילדים, יהודה אטלס שגם עמד בראשה, השחקן והבמאי נורמן עיסא, המחזאי רוני סיני, מעצבת התפאורה והתלבושות ענת מסנר ומנהלת תוכן ומכירות של תיאטרון ירושלים ענבה רייזמן-לוי.

את פרס השחקן קטף יולי סקר על משחקו בהצגה "קיסר השכונה". בנימוקי השופטים הוסבר ש"הפרס מוענק ליולי על משחקו המרגש והמשכנע כילד יתום ודחוי על ידי ילדי השכונה. יולי בנה דמות אמינה, העוברת לאורך ההצגה תהליך של תובנה והתבגרות". פרס השחקנית הוענק לרינת מטטוב על משחקה בהצגה "התשמע קולי" ועליה אמרו השופטים ש"הצליחה לסחוף את הצופים לעולם הדממה ולעורר אמפטיה לאורך כל ההצגה".

פרס המחזאי הוענק לגדי צדקה על כתיבת "התשמע קולי" ופרס הבימוי הוענק לירדן בר-כוכבא הלפרין על ההצגה "אולי פיל", בנוסף, אות הוקרה הוענק לשחקן הוותיק רוברט הניג, על משחקו בהצגה "קיסר השכונה". אות הוקרה נוסף הוענק לאברהם דנא, חלוץ בתחום תיאטרון הרחוב בישראל- שהמופע החדש שלו עם דניאל ויאו, "להצית את הדימיון", התארח במסגרת תיאטרון הרחוב בפסטיבל השנה.

הפרס הכספי להצגה הזוכה, שעומד על סך 20 אלף שקלים, הוענק על ידי קרן תרבות חיפה. הפרס הכספי בשאר הקטגוריות עמד על 2,000 שקלים ואילו והפרס הכספי לזוכים במסגרת תיאטרון הרחוב היה על סך 1,500 שקלים, אשר הוענקו על ידי תיאטרון חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully