וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים: ברברה וולטרס תפרוש ב-2014

28.3.2013 / 21:50

העיתונאית ומגישת הטלוויזיה הוותיקה, שסבלה מבעיות בריאותיות בשנים האחרונות, תפרוש מעיסוקיה הטלוויזיוניים לאחר יותר מיובל על המסך, כך לפי דיווחים בכלי תקשורת בארה"ב

לאחר יותר מ-50 שנה על המסך, ברברה וולטרס, העיתונאית ואשת הטלוויזיה הוותיקה ברברה וולטרס, צפויה להודיע על פרישה במאי 2014, כך מדווחים כלי תקשורת בארה"ב, בהם הוליווד ריפורטר והאפינגטון פוסט. לפי המקורות עליהם מתבססים הדיווחים, וולטקס צפויה להודיע על הפרישה בשבועות הקרובים.

עזיבתה האפשרית של וולטרס, המזוהה כיום עם רשת ABC ומגישה את תכנית הבוקר שלה, "The View", אינה בלתי צפוי, שכן בשנים האחרנות היא סבלה מבעיות בריאותיות שונות, כשבחודש ינואר אף מעדה בביתו של השגריר הבריטי בארה"ב ונפצעה בראשה.

רוב הקריירה של וולטרס היתה מחלקות החדשות, ראשית ב-NBC, שם הייתה המנחה האשה הראשונה בתכנית "Today", כשבהמשך עברה ל-ABC והפכה לאחת הפרסונות הבולטות של הרשת כשהגישה את מהדורות החדשות של הערב והיתה פרשנית בכירה, זאת לצד הגשת המגזין החדשותי "20/20", במסגרתו קיימה כמה מהראיונות הבולטים בקריירה שלה, בהם מנחם בגין, אנואר סאדאת, מרגרט תאצ'ר, פידל קסטרו, הוגו צ'אבז ומועמר קדאפי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully