וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: "ג'י איי ג'ו: סוגרים חשבון" מפתיע לטובה

31.3.2013 / 11:07

ההמשכון בסדרת "כוח המחץ", שאמור היה להיכשל, הפתיע וכבש את ראש הטבלה בקלילות. בינתיים, "גוף מארח", חיקוי "דמדומים" התורן, מתרסק והופך לפלופ הגדול של השבוע

יח"צ - חד פעמי

"ג'י איי ג'ו: סוגרים חשבון" – ההמשך לסרט המבוסס על "כוח המחץ" – הוא סרט שעבר הרבה תלאות עוד לפני שיצא. אחרי ההצלחה הבינונית של הסרט המקורי, סרט ההמשך קיבל תקציב קטן יותר וצוות השחקנים צומצם (התירוץ העלילתי הוא שרוב חברי צוות כח המחץ המקורי נהרגו), כשאת רוב כוכבי הסרט הקודם החליפו דוויין ג'ונסון וברוס וויליס בהופעת אורח. הסרט היה אמור לצאת בקיץ של השנה שעברה, אבל נדחה ברגע האחרון, כביכול כדי להמיר אותו לתלת-מימד, ועל פי השמועות עבר שינויים גדולים בעריכה ובצילומי השלמה. בקיצור, את הסרט הקדימו הרבה אותות שאינם מבשרי טובות, אבל מסתבר שהכל בסדר: הסרט פתח בארצות הברית עם הכנסות של כ-40 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון שלו. זה אמנם פחות ממה שהכניס הסרט הראשון בזמנו (54 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון, בדרך להכנסות כוללות של 150 מיליון דולר בארה"ב), אבל זה לא האסון שרבים ציפו לו. וכמובן, הסרט מחזיק במקום הראשון השבוע.

במקום השני נמצא "הקרודים", סרט האנימציה של דרימוורקס שירד מהמקום הראשון של השבוע שעבר- אבל הוא מאבד גובה באיטיות ובחן: השבוע הכנסותיו צפויות להסתכם בכ-30 מיליון דולר. למעשה, "הקרודים" משחזר בינתיים כמעט במדויק את דרכו הקופתית של "הדרקון הראשון שלי" – סרט האנימציה הקודם שביים כריס סנדרס, ואחד הסרטים האהודים ביותר של דרימוורקס. "הדרקון" הגיע בסופו של דבר להכנסות של מעל 200 מיליון דולר בארצות הברית (ולסרט המשך שייצא בשנה הבאה) – כך שאצל הקרודים הכל סבבה.

טיילר פרי העשיר את הפילמוגרפיה הכמעט אינסופית שלו בעוד סרט השבוע – "Temptation" צפוי להכניס כ-22 מיליון דולר השבוע, סכום גבוה יחסית לסרטים בהם פרי לא מגלם את הדמות הקבועה של סבתא מדאה. כמו כל סרטיו של פרי, גם הסרט הזה יישאר עניין פנים-אמריקאי ואנחנו לא צפויים לראות אותו בארץ.

הסרט הכושל של השבוע היה עוד ניסיון לשחזר את נוסחת "דמדומים", הפעם בעזרת סטפני מאייר עצמה: "גוף מארח", על פי ספרה של מאייר ובבימויו של אנדרו ניקול ("גאטקה", "עולם הזמן") הגיע למקום הרביעי עם כ-12 מיליון דולר בלבד.

מה חשבתם על "ג'י איי ג'ו: סוגרים חשבון"? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully