וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1 באפריל: המתיחות שהפילו אותנו

2.4.2013 / 12:05

לינדזי לוהן בהיריון, הגמד של ”משחקי הכס” מתחלף, ”פיינאפל אקספרס 2” בדרך וחתולים מתגייסים לצבא - המתיחות הכי מצחיקות של 1 באפריל

1 באפריל הוא הזדמנות טובה לקחת חופש מהעולם הדיגיטלי - אם אתם לא ספקנים מספיק ויש לכם לב חלש, רצף המתיחות שפלש לכל אתר, חברה, שירות ורשת חברתית עשוי לגרום להתמוטטות נפשית. עכשיו, כשהיום הנורא מאחורינו, זה הזמן לתת ריספקט למתיחות הכי מושקעות, אמינות ומצחיקות של השנה.

פיטר דינקליג' עוזב את "משחקי הכס"

בבוקר שאחרי שידור פרק הבכורה של העונה השלישית של "משחקי הכס", לכאורה הכל נפלא. אבל אז, מי שנכנס לאתר HBO Watch, שמסקר סדרות של רשת הכבלים הפופולרית, בהן הסדרה המדוברת, נתקל בידיעה בלעדית לכאורה, לפיה פיטר דינקליג', שמגלם את דמותו של טיריון לאניסטר, יעזוב את הסדרה ויוחלף בעונה הרביעית על ידי גמד אחר, ווריק דיוויס. טראגי.

משחקי הכס. yes
אל דאגה, הוא לא זז לשום מקום/yes

בקרוב: "פיינאפל אקספרס 2"

מתיחה שדווקא היינו רוצים שתתגלה כאמת מוחלטת, היא זו שעשו סת' רוגן וג'יימס פרנקו,כששיחררו באתר הרשמי של אולפני סוני טריילר פיקטיבי ל"פיינאפל אקספרס", מסרטי הסטלנים הטובים של העשור האחרון. לסול ודייל נגמרו הסמים, אז הם מקפיצים את רד (דני מקברייד) עבור אספקה, ואז, כצפוי, הכל מסתבך. אולי יותר מחצי מיליון צפיות בפחות מיממה יגרמו להם להבין שיש ביקוש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

נטפליקס יורדים לפרטים הקטנים

שירות הסטרימינג נטפליקס (שזמין רק לצופים ישראלים שמוכנים להשקיע מאמץ ולעקוף את החסימה) ידוע בפילוח הקטגוריות הקיצוני שלו, אבל הפעם העניין נלקח צעד קדימה, עם קטגוריות פי אלף יותר מפולחות, למשל: "סרטים באנגלית שעדיין דורשים כתוביות", "סרטים שבהם ניקולס קייג' חוטף התמוטטות" ועוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סאונדקלאוד הורסים את אפקט ההפתעה

מי שהאזין למוזיקה דרך סאונקלאוד ב-1 באפריל, שהוא, אם ממש לפשט את זה, אתר שעשה למוזיקה אלקטרונית את מה שיוטיוב עשה לחתולים (כלומר, נתן להם בית), ודאי הבחין בחץ מוזר בתוך הנגן. ובכן, זה הדרופמטר (The Dropometer). מעתה, כשתאזינו למוזיקה, לא תצטרכו לחכות לרגע של הדרופ, החלק שבו יש שקט לרגע אחד ואז – בום! הגענו לשיא. כי למה להמתין לרגע "המפתיע והלא צפוי", כפי שהגדירו אותו אנשי החברה, אם פשוט אפשר להתכונן אליו מראש?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

החתולים מקבלים צו גיוס

האתר הרשמי של צבא ארה"ב פרסם באתר הרשמי שלו הודעה (עם תמונה הולמת, כמובן), לפיה יחל בגיוס חתולים, על מנת שאלה ישרתו במשטרה הצבאית, זאת במטרה לחסוך בעלויות. היי, בואו לעצור אותנו!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המסדר יעבור לדום, מיאו!/מערכת וואלה!, צילום מסך

לינדזי לוהן בהיריון

הציוץ הזה פורסם אחרי ה-1 באפריל ואולי לא מדובר במתיחה ולינדזי סתם התעוררה עם האנגאובר בלי לשים לב לתאריך.

איזה מתיחות אתם הכי אהבתם? דברו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • 1 באפריל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully