וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם סינג'ין הוק

3.4.2013 / 0:50

המפיק הקנדי העולה שיתקלט השבוע במועדון הברקפסט בתל אביב בוחר את האלבומים שעיצבו את עולמו המוזיקלי, מג'סטין טימברלייק וטימבלנד ועד בובי מקפרין

Gangsta Boo - Enquiring Minds

הריעו למלכת ממפיס,אחת מהאמניות האהובות עליי עד עצם היום הזה. זה היה אלבום הבכורה שלה, עם אחת מתצוגות הראפ הקשוחות והמושלמות בכל הזמנים.

ליל' לואיס - The Origonal Video Clash

רבים ניסו לחקות אותו ואיש לא הצליח לשכפל אותו – בעיני זה הריליס הכי טוב של הלייבל השיקגואי דאנס מאניה. מקצבים מחוספסים, רעש לבן מלוכלך, ובי סייד של "Music Takes U Away", עוד קלאסיקה על זמנית של גטו-האוס.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

בובי מקפרין - Simple Pleasures

זה פייבוריט אישי במיוחד, כי הוריי נהגו לנגן את האלבום בארוחות בוקר של ימי ראשון, אז מטבע הדברים יש לי זכרונות חיוביים מן האלבום. בובי מקפרין, מבצא הא-קפלה הגדול בעולם, משתמש בגופו כמו חטיבת קצב ומסוגל לחקות ווקאלית כל כלי בתזמורת.

ג'סטין טימברלייק - Futuresex Lovesounds

קשה לסכם את האלבום הזה במילים. המקצבים, העיבודים, הסינרגיה בין ההפקה והקולות, המעברונים השמימיים, ההעלאות הצ'יזיות של טימבלנד – הכל מצבטר ביחד ליצירת אלבום פופ מאוזן בצורה מושלמת.

DJ Assault - Jefferson Ave

האלבום שהכניס אותי למוזיקה אלקטרונית. המנוני גטו-טק מסיבתיים עם בס-ליינים היפנוטיים ומקצבים פשוטים. אי אפשר להקשיב למוזיקה הזאת ולא להתחיל לזוז.

סינג'ין הוק ינגן סט חד פעמי ביום שישי הקרוב, ה-5 באפריל, במועדון הברקפסט בתל אביב. תמיכה מקומית יספקו תום וג'וי, רוסטר קוגברן, סילברמן, גטאפיקס וירין לידור. במועדון המילק הסמוך יתקלטו קין, דרייפר ונדב נאמן. על הבאתו ארצה אמונים מאשבוקס ו-וול פלייד בשיתוף המועדון. מחירי הכטיסים לאירוע עומדים על 50-60 שקלים וניתן לרכוש אותם כאן.

מה חשבתם על הבחירות? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully