וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרופאים והרופאות הכי סקסיים בטלוויזיה

2.4.2013 / 1:23

לרגל עליית "איכילוב", נזכרנו ברופאים הכי סקסיים והרופאות הכי לוהטות שראינו על המסך, אלה שאנחנו רוצים שיעשו לנו הנשמה מפה לפה, ושאם צריך אינפוזיה, אז רק מהדם שלהם

דאג רוס, "אי.אר"

אם ג'ורג' קלוני הוא הגבר המושלם, מלך הפנטזיות הנשיות, ובואו נסכים שזה אכן התואר הרשמי שלו, הרי שד"ר דאג רוס, הוא ביצת הזהב ממנה הגיח. ד"ר רוס מ"אי.אר" הוא המקום אליו הולכות כל הקלישאות כדי להתכרבל: רופא, שרמנטי, חתיך, מיוסר, בלתי מושג, סרקסטי ורומנטי שאוחז בסט שיניים צחורות ובלורית שיער מבריקה. ההזדהות הכמעט מושלמת של קלוני, שגילם את רוס, עם בן דמותו הטלוויזיונית היא הדוגמא הטובה ביותר לדיפוזיה בטבע.

מארק סלואן, "האנטומיה של גריי"

בפרקים הראשונים זה הרגיש כמו קלישאה. בכל זאת, המומחה החתיך שגורם לנשים לבייץ ולגברים להזעיף פנים, בכל פעם שהוא מתהלך במסדרונות בית החולים סיאטל גרייס במדי הרופאים הירקרקים, בהם הוא נראה כה אלגנטי. אבל נראה אתכם מסרבים לעבור ניתוח פלסטי תחת ידיו של האשף המסוקס, כשתבחנו (בקלוז אפ איטי כמובן) את שרירי הבטן המסותתים, אחרי מקלחת לחה, כשהם מגיעים בשילוב מבט האת-יודעת-שאני-אפרק-את-הצורה-ואז-אברח-אבל-לא-אכפת-לך שלו. זהו ד"ר מארק סלואן, רופא ואליל.

גרגורי האוס, "האוס"

דרמות בתי חולים הם הפורנו של מערכת הבריאות. כולם נהנים מהצפייה בהבנה מלאה שכל קשר בין מה שמתרחש על המסך למציאות הוא קלוש, במקרה הטוב. קווי המתאר הם זהים, כלומר, כן קיימים בתי חולים ורופאים גם במציאות, אבל כאן זה בערך זה מסתיים. "האוס" לקחה את האמיתה הזו אל הקצה השני עם סדרה שהיא יותר מד"ב מרפואה, בכל הנוגע לאבחונים הרפואיים בכל אופן. בתמורה היא הביאה איתה את ד"ר גרגורי האוס, הרופא הכי מרושע בטלוויזיה. האיש שמניאק היא מחמאה עבורו. ולמרות הכל, באמריקה כמו באמריקה, הוא גם חתיך, מצחיק, חכם ובעצם שרוט ומורכב.

אליוט ריד, "סקראבס"

כנהוג בסדרות שנוצרו על ידי גברים, אליוט ריד, הגיבורה הנשית של "סקראבס", היא אישה שקיימת רק בדמיון הזכרי המפותח – גם סופר-שווה, מצליחה ואינטליגנטית, וגם נוירוטית, מתוסבכת ומלאת מאפיינים קווירקיים שנשדדו מוודי אלן. כתוצאה מכך היא יכולה להיות מושא האהבה של ג'יי. די. ואחת מהחבר'ה בו זמנית, ואם כל זה לא מספיק לוהט, היא גם מדברת גרמנית וצרפתית שוטפת.

אדיסון מונטגמרי, "מרפאה פרטית"

היא גניקולוגית שלא יכולה להביא ילד לעולם, היא זו שתזרוק את הגבר המושלם עבור ההיפך הגמור, תחצה את היבשת כדי להתחיל מחדש, רק כדי לגמור עם בעלה לשעבר של ה-BFF. אה, והיא גם אדמונית אש, עם רגליים בלתי נגמרות ושפתיים משורבבות שמזמינות גברים (ונשים) להיצמד אליהן. מיס מונטגמרי, מצליחנית ממשפחה טובה שעושה את כל הטעויות תוך שהיא מתבגרת להיות קוגרית שורטת, אישה-שטן אם תרצו. והשטן, כידוע, מגיע ממקום לוהט.

ג'ק שפרד, "אבודים"

לפעמים כל הדרמות והתסבוכות על האי (מפלצת עשן, רומן מטופש, ניסיון לחזור הביתה) גרמו לנו לשכוח, אבל אי שם בפלאשבקים, ג'ק שפרד (מת'יו פוקס) היה רופא, ואפילו אחד ממש מוצלח אם שמים בצד את כל הדדי-אישיוז שלו. למרבה המזל, ההתרסקות לא גרמה לו לאבד את הזיכרון, מה שאיפשר לו לנצל את כישוריו גם על האי עצמו. וגם, בונוס: הרבה סצנות מלאות זיעה ונטולות חולצה בזכות אווירת הא-לה הישרדות.

מרגרט "הוט ליפס" הוליהאן, "מ.א.ש"

מלבד הוקאיי הבלתי נלאה, האחות הבלונדינית היתה הדמות היחידה באנסמבל של "מ.א.ש" שעשתה את כל הדרך מהספר, דרך הגרסה הקולנועית של רוברט אלטמן (כשאת דמותה מגלמת סאלי קלרמן), עבור ב-11 עונות הסדרה (בגילומה של לורטה סוויט) ועד לפרק הסיום האגדי, שהיה הנצפה ביותר בתולדות הטלוויזיה האמריקאית. השילוב בין פטריוטיזם, נוקשות, חוסר ביטחון והשתרללות סדרתית הפך אותה למעין סמל מין מהוגן וכל-אמריקאי – סוג של פארה פוסט של האדם החושב.

סדרת הדוקו-דרמה "איכילוב" תעלה לשידור בערוץ yes דוקו החל מהיום (רביעי) בשעה 21:00

שכחנו מישהו חשוב במיוחד? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully