וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד באטלר: "אני אליל אקשן". צפו בראיון

2.4.2013 / 21:00

כוכב הקולנוע הגיע לישראל לרגל קידום הסרט "המטרה: הבית הלבן" כדי לחשוף ששום דבר לא מפחיד אותו - פיצוצים? בכיף, טרוריסטים? שהם יפחדו, הרעלת סוכר במימונה? תנו לו עוד

צילום: דייב שחר ואבי כהן, עריכה: אמיר קוטיגרו, מראיין: אמיר צומר, קריינות: נועה הרשקוביץ

השחקן הסקוטי ג'רארד באטלר הגיע לביקור קצר בישראל לכבוד יציאת סרטו החדש לאקרנים, "המטרה: הבית הלבן". באטלר הגיע ארצה כאורחם של המפיקים משה ולאון אדרי ואת סיום הביקור הוא חתם כמו לבנטיני אמיתי – בחגיגות המימונה שנערכה עם צאת חג הפסח בביתו של לאון אדרי בקיסריה. עד כה, צפו בסרט בישראל כ-100 אלף צופים, ולצידו של באטלר מככבים בו גם מורגן פרימן ואהרון אקהארט.

צפו: ג'רארד באטלר חוגג מימונה

גם הפעם באטלר ממשיך לקבע את מעמדו כגיבור פעולה חסין אש, או כפי שהוא סיפר בהומור בראיון לוואלה! תרבות: "אף פעם לא חלמתי להיות גיבור אקשן, אבל כן חלמתי להיות אליל אקשן. תמיד ידעתי שזה מה שאהיה. שחקנים כמו ברוס וויליס וסילבסטר סטאלון הם גיבורי אקשן, אבל אני אליל".

לאחר שכבר שיחק בקומדיות רומנטיות ("נ.ב אני אוהב אותך") ואפוסים הוליוודים ("300"), פעם הוא נכנס לנעליו של מייק בנינג, שומר ראשו של נשיא ארה"ב (המגולם על ידי אקהארט) מטעם השרות החשאי. לאחר תאונת דרכים בה נהרגת הגברת הראשונה, בנינג מפוטר מהשירות החשאי ומוחלף על ידי סוכן אחר. אממה, כשיחידת טרוריסטים דרום קוראינית מתקיפה חזיתית את הבית הלבן ומשתלטת עליו לחלוטין, בנינג חוזר לאינסטינקטים הישנים. הוא יוצא למאבק בחבר'ה הרעים בניסיון לכפר על כשלונו הקודם ומצליח להיראות ממש טוב תוך כדי כל הבלאגן.

כתבנו ניסה להזהיר את באטלר מהרעלת סוכר במימונה אך זה הבהיר כי הוא "הכי אוהב הרעלות סוכר, הן הכי טובות". באטלר סיפר גם על הקשר הישראלי שלו, המפיק אבי לרנר שהפיק את סרטו האחרון ועבורו עשה את הגיחה למזרח התיכון. "אבי לרנר הוא ישראלי מאוד מאוד גאה. הוא אמר שהסרט הצליח מאוד באמריקה וישמח אם אגיע גם לכאן. מבחינתי כל תירוץ הוא תירוץ טוב להגיע לתל אביב כי אני מאוד אוהב אותה". בהמשך סיפר באטלר על ה"טיפים" שנתן לנשיא אובמה בכל מה שקשור לביטחונו האישי והסביר על הרעיון שעומד מאחורי הסרט. "בסופו של דבר, זה מסעו של גיבור", הוא אומר. "לא רק של הדמות שלי, אלא של כל שאר הדמויות שמופיעות בסרט. זה סרט על מה שיוצא ממך כשאתה נמצא בשעתך הקשה ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully