וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורי אלפי מגן על ירון ברלד: "קומדיה היא עניין של טעם"

3.4.2013 / 12:46

הקומיקאי יצא להגנתו של עמיתו למקצוע, שתועד תוקף עובד במה במהלך אחת מהופעותיו. "מי שהזמין הופעה של ירון יודע בדיוק מה הוא מקבל", כתב בחשבון הטוויטר שלו

אחרי שאתמול (שלישי) פורסם קטע וידאו בו הסטנדאפיסט ירון ברלד תקף במהלך המופע שלו עובד במה, קרא לו "אידיוט" מול הקהל וזרק עליו ארגז חפצים, הפרשה מסרבת לדעוך. ברשתות החברתיות רבים מגינים על ברלנד, וטוענים שהתערבותו של עובד הבמה, שדרש ממנו להפסיק לשפוך נוזלים על הבמה וניסה לקחת לו את המיקרופון, היתה לא מוצדקת.

הקומיקאי גורי אלפי יצא היום להגנתו של ברלד בשורה של ציוצים בחשבון הטוויטר שלו. "הנטייה הזאת להמליך מלכים רק כדי לנשל אותם לאחר מכן בבושת פנים מהתואר מכעיסה ומקוממת", כתב אלפי. "מי שהזמין הופעה של ירון יודע בדיוק מה הוא מקבל. ההפקה מעדכנת את הלקוח וגם כל הצצה ביוטיוב תרמוז שמדובר בהופעה לא שגרתית". עוד הוסיף אלפי ש"אם לא רציתם כזאת הופעה, למה הזמנתם?! קומדיה היא עניין של טעם, אבל אין שום דבר לא לגיטימי בהופעה שלו. אוהב את האיש ומאחל לו בהצלחה".

צפו בקטע המדובר מהמופע:

גם העיתונאי והסאטיריקן לירון תאני התייחס הבוקר לנושא וכתב בחשבון הפייסבוק שלו: "איזה טמבל מחברת הפקה החליט שההופעה מסוכנת לציוד היקר שלו ולקח לברלד את המיקרופון. אולי הוא רצה שברלד גם ישנה את המופע שלו ויספר בדיחות על ערסים במקום?".

מה דעתכם על האופן בו נהג ברלד? ספרו לנו בפייסבוק

וגם: מה עוד כתבו על ברלד בטוויטר?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully