וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: סרט המשך ל"מוצאים את נמו"

3.4.2013 / 13:17

דיסני-פיקסאר הכריזו כי ההמשכון לסרט האנימציה משנת 2003, שייקרא ”מוצאים את דורי” ועתיד לצאת לאקרנים ב-2015. אלן דג’נרס המגלמת את דורי ובמאי הסרט המקורי כבר בפנים

חדשות משמחות לחובבי האנימציה: "מוצאים את נמו", סרט האנימציה התת-ימי הקלאסי של פיקסאר משנת 2003, הולך לזכות סוף סוף להמשכון. דיסני-פיקסאר הודיעו כי התסריט לסרט, שייקרא "מוצאים את דורי" ויתרכז בדמות המשנה האהובה הסובלת מאובדן זיכרון לטווח קצר, כבר מוכן, והוא עתיד לצאת לאקרנים בנובמבר 2014. אלן דג'נרס, שתרמה את קולה לדמותה של דורי בסרט המקורי, ואנדרו סטנטון שביים אותו (והספיק לביים מאז גם את "וול-E"), יחזרו לתפקידיהם גם גם בפרויקט החדש.

"חיכיתי ליום הזה המון, המון, המון, המון זמן" אמרה דג'נרס. "אני לא כועסת שלקח כל כך הרבה זמן. אני יודעת שהאנשים של פיקסאר היו מאוד עסוקים ביצירת 'צעצוע של סיפור 16', אבל היה שווה לחכות. התסריט פנטסטי וכולל את כל מה שאהבתי בסרט הראשון: יש בו הרבה לב, הוא מאוד מצחיק, והחלק הטוב ביותר - יש בו הרבה יותר דורי".

"אין דורי בלי אלן" הסביר סטנטון את הבחירה לשים במרכז ההמשכון את הדמות שגילמה דג'נרס. "היא שבתה את ליבם של צופי הקולנוע בכל העולם, שלא לדבר על הצוות של פיקסאר. דבר אחד שהיא לא הייתה יכולה להפסיק לחשוב עליו הוא למה היא הייתה לגמרי לבדה באוקיינוס ביום בו היא פוגשת את מרלין. ב'מוצאים את דורי', היא תתאחד עם אהוביה ובדרך תלמד כמה דברים על משפחה". סטנטון סיפר כי עלילת "מוצאים את דורי" מתרחשת כשנה לאחר הסרט הראשון, לאורך קו החוף של קליפורניה, וכוללת דמויות חדשות מחייה של דורי. אלכסנדר גולד, שגילם את דמותו של נמו בסרט המקורי בהיותו בן שבע, לא ישוב לגלם את דמותו משום שקולו נמוך מדי. גולד מסר כי הוא "הרוס" מהעובדה שלא יוכל להיות מעורב בהפקה.

"מוצאים את נמו" זכה בפרס האוסקר ב-2003 לסרט האנימציה הטוב ביותר, והיה מועמד לשלושה פרסים נוספים בטקס (התסריט המקורי, הפסקול ועריכת הסאונד). בנוסף הוא היה מועמד לפרס גלובוס הזהב באותה שנה.

מתרגשים לקראת ההמשכון? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully