וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: פטיט שרה לסטיב ג'ובס. צפו

3.4.2013 / 16:30

הזמרת יוצאת טרי פויזן משחררת קליפ חדש ולוהט בו היא רוכבת על עכבר ענק ושרה למייסד אפל, ביחד עם הראפר ורקדן להקת המחול בת-שבע, שאמל פיטס

יח"צ - חד פעמי

אחרי שזכתה לתשומת לב רבה במסגרת טרי פויזן, הרכב האלקטרו-פופ הנודע שגם חימם את דפש מוד, פטיט מילר נותנת גז על קריירת הסולו ומשחררת את "Stevie Jobs", קליפ ושיר חדשים המהווים מחווה למייסד אפל שהלך לעולמו לפני שנתיים. בקליפ החדש, בו משתפת פטיט פעולה עם שאמל פיטס, ראפר ורקדן יליד ברוקלין המוכר לקהל הישראלי מהפקות של להקת המחול בת שבע, נראים השניים כשהם מרקדים ורוכבים על עכבר-מחשב ועל מקלדת.

לצפייה בקליפ ביוטיוב

בשנה שעברה שחררה את פטיט את הקליפ לשיר "NYC Time", שזכה להתייחסויות מצד מגזיני רשת נחשבים כמו Dazed & Confused ו-Hypetrak, ומאז בילתה את זמנה בעיקר בפריז. כסולנית יצא לה לחמם את ההופעה של מארק רונסון בישראל (כאורחת בהופעה של טייגר לאב), ולשתף פעולה עם עוד שלל אמנים בינלאומיים.

"בסינגל החדש שלי רציתי לפאר את התנועה הרוחנית-דתית הדיגיטלית החדשה שעוררה את הדור שלנו", אומרת פטיט. את הקליפ לשיר ביימו גיא בולנדי ואסף מן, שביימו בעבר את הקליפים של להקת טייגר לאב. את השיר הפיק איתי שני.

מה חשבתם על הקליפ? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • פטיט מילר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully