וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביונסה תבצע קאבר לאיימי ווינהאוס

3.4.2013 / 17:03

הזמרת תחבור לאנדרה 3000 לביצוע משותף של הקלאסיקה מבית ווינהאוס, ”Back To Black”, במסגרת הפסקול לסרט ”גסטבי הגדול” המופק מוזיקלית על ידי ג’יי זי

ביונסה ממשיכה לשעוט קדימה: לאחר ששחררה לאחרונה סינגל חדש, כעת נודע כי הדיווה תבצע גרסה משלה לאחד הלהיטים הגדולים ביותר של הזמרת איימי ווינהאוס המנוחה, "Back To Black" – שיר הנושא מתוך אלבומה השני והמצליח באותו שם. בביצוע המחודש תשתף ביונסה פעולה עם הראפר המצוין אנדרה 3000, המוכר כחצי מצמד ההיפ הופ אאוטקאסט. השניים כבר שיתפו פעולה בעבר בשיר "Party" מתוך אלבומה האחרון, "4".

הביצוע המחודש יצא לאור כחלק מפסקול "גטסבי הגדול", סרטו החדש של באז לורמן על פי הרומן של פ. סקוט פיצג'רלד. הראפר ג'יי זי, בן זוגה של ביונסה, אמון על הפקת הפסקול לסרט המצופה בו מככבים ליאונרדו דיקפריו, קארי מאליגן, טובי מגווייר, איילה פישר ועוד, שיוקרן לראשונה ב-15 במאי כסרט הפתיחה של פסטיבל קאן הקרוב. בשנה שעברה בחר לורמן את השיר "No Church in the Wild" מתוך אלבומם המשותף של ג'יי זי וקנייה ווסט, "Watch the Throne", כפס קול לטריילר הראשון של "גסטבי הגדול", וכעת שיתוף הפעולה ממשיך.

השיר של ווינהאוס יקבל בגרסתו החדשה "כיוון מאוד שונה מהביצוע המקורי", כפי שסיפר מקור המקורב להפקה לאתר האינטרנט של ערוץ הבידור E! Online. נוסף לביונסה ולאנדרה 3000, פסקול "גסטבי הגדול" עתיד לכלול אמנים גדולים לא פחות מהשחקנים ההוליוודים שייקחו בו חלק, ביניהם ליידי גאגא, לנה דל ריי ופרינס.

כזכור, ווינהאוס הוציאה שני אלבומים וזכתה להצלחה עולמית, בעיקר בזכות אלבומה Back to" Black" בהפקתו המוזיקלית של הדי.ג'יי והמפיק מארק רונסון. האלבום הניב להיטים רבים והפך את ווינהאוס למטאור בשמי המוזיקה העולמית, אך גם הוביל אותה למסע הרס עצמי שכלל התמכרויות חוזרות ונשנות לסמים ולאלכוהול. בשנת 2011 היא נמצאה ללא רוח חיים בדירתה בשכונת קמדן בלונדון.

מה דעתכם - ביונסה תעשה צדק עם איימי? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully