וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנס הקומדיה של סם שפיגל: גורי אלפי, רשף לוי ועוד

אלפי, לוי, סייד קשוע, אילנה דיין, קרולינה, זאב רווח ועוד – כולם ישתתפו בכנס של בית הספר הירושלמי לקולנוע, שייפתח את אירועי 40 השנים לסינמטק תל אביב

כנס הקומדיה של בית הספר לקולנוע סם שפיגל ייערך ב-11 באפריל בסינמטק תל אביב, ויארח, במיטב המסורת של כנסי בית הספר, כמה מהשמות הבולטים בתחום בישראל. הכנס בנושא הקומדיה הקולנועית יתקיים החל משעה 10:00 בבוקר ועד 21:00 בערב ויהווה את יריית הפתיחה לחגיגות 40 שנה לסינמטק.

במסגרת האירוע, יעלו לבמה 35 קומיקאים, יוצרי קולנוע, אנשי תרבות, רוח ואקדמיה, וידברו במשך 15 דקות בלבד כל אחד על הקומדיה הקולנועית לסוגיה ועל הפרסונות והרגעים הקומיים שנחרטו בתודעתם, זאת בליווי הצגת רגע מתוך יצירה כלשהי שבחרו, המסמל בעיניהם את שיא הקומדיה הקולנועית. בין המשתתפים בכנס המרתוני ניתן למנות את גורי אלפי, רשף לוי, סייד קשוע, עידן אלתרמן, דביר בנדק, קרן מור, קרולינה, זאב רווח, חגי לוי, אבי כהן, רבקה מיכאלי, יאיר גרבוז, מודי בר-און, אילנה דיין, מנהל בית הספר סם שפיגל רנן שור, ראש עירית תל-אביב-יפו רון חולדאי ועוד.

תכניית הכנס עשויה עדיין להשתנות, אך חלק מהדוברים כבר בחרו את נהנושא עליו ירצו לדבר, ואת הרגע הקומי הקולנועי שלהם. אלפי, למשל, ידבר על "טעם החיים" של חבורת מונטי פייתון, קרולינה בחרה ב"הבהלה לזהב" של צ'רלי צ'פלין, נחמן אינגבר ידבר על "מרק ברווז" של האחים מרקס, רשף לוי הלך על "ביג ליבובסקי" של האחים כהן ומיכאלי תדון ב"סיפור בזיגזג" של פטריק שולמן.

תכניית הכנס כולה מופיעה במלואה באתר הסינמטק וניתן לצפות בה כאן. הכנס נערך בשיתוף סינמטק תל אביב ובתמיכת עיריית תל אביב-יפו, קרן ריץ', קרן משפחת אוסטרובסקי ושח"ם - ארגון השחקנים בישראל. הכניסה לאירוע פתוחה לקהל הרחב והינה ללא תשלום.

מתכננים לבקר בכנס? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • סם שפיגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully