וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: ג'יי לנו יוחלף על ידי ג'ימי פאלון

3.4.2013 / 20:33

המגיש הוותיק של "Tonight Show", תכנית הלילה של NBC, שם קץ לחרושת השמועות והודיע היום (רביעי) כי יוחלף באביב הבא על ידי ג'ימי פאלון, המגיש כעת את "Late Night"

זה רשמי: אחרי חודשים של שמועות ורמיזות, הודיע היום (רביעי) ג'יי לנו, מגיש ה"Tonight Show", תכנית הלילה היוקרתית של רשת NBC האמריקאית, כי באביב 2014 יסיים באופן סופי את תפקידו ויוחלף על ידי ג'ימי פאלון, המגיש כיום את התכנית העוקבת - "Late Night". לנו התייחס למהלך כ"עזיבה", אולם אי שביעות הרצון של הרשת מעבודתו בשנה האחרונה והמשא-ומתן שניהלו עם פאלון במקביל לפעילותו של לנו מצביעים על כך שלנו לא יזם את המהלך.

ההכרזה אושרה על ידי נציגי רשת NBC, שהמתינו עם ההצהרה הרשמית עד לסיום המשא-ומתן עם נציגיו של פאלון. כמו כן הודיעו כי התכנית עצמה תעקור ממושבה באולפנים בברברנק, קליפורניה ותעבור למקום מושבו של פאלון בעיר ניו יורק. לתכנית יצטרף גם מפיק ראשי חדש – לורן מייקלס, המפיק האגדי ועתיר הזכויות של "סאטרדיי נייט לייב" בה התגלה פאלון. הרשת טרם הכריזה מי יחליף את פאלון בתכניתו הנוכחית.

אין זו הפעם הראשונה בה מודח לנו מהנחיית ה"Tonight Show". בשנת 2009 הוחלף לנו על ידי קונאן אובריאן, המנחה הקודם של תכנית ה"Late Night" שהמתין לתפקיד במשך שנים רבות. לנו קיבל אז תכנית משלו בשעת שידור מוקדמת יותר, אך לאחר פחות משנה הודח אובריאן מתפקידו, ולנו שב להנחות את התכנית במה שעורר עליו את זעמם של קומיקאים, אנשי תעשייה ומעריצים רבים של אובריאן. בשבועות האחרונים החל לנו לעקוץ בשידור את רשת NBC, רמז עבה לכך שהוא בדרך החוצה.

מה דעתכם על ההדחה? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully