וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיריית עכו נגד לינה מחול: הבריזה להופעה

זוכת תכנית הריאליטי "דה וויס" לא תופיע באירועי יום העצמאות בעכו, ובעירייה טוענים כי האירוע נקבע מול הפקת התכנית כמופע של כל רביעיית הגמר. כעת הם שוקלים תביעה

לינה מחול, ילידת עכו שניצחה לאחרונה בריאליטי הכשרונות "דה וויס", לא תופיע בחגיגות יום העצמאות בעיר מולדתה השנה – ובעירייה כועסים. נציגי עיריית עכו טוענים כי ארבעת הפיינליסטיות (מחול, אופיר בן שטרית, רודי בינסיין ודנה צלח) היו אמורות להופיע בעיר. לדברי ההפקה, מחול תיעדר מן הבמה עקב הופעה פרטית שתקיים בחו"ל.

הבוקר פרסמה מחול הודעה בעמוד הפייסבוק שלה, בה היא מצהירה שלא תגיע להופעה. "פורסמה הבוקר ידיעה שאני מופיעה בעכו ביום העצמאות", כתבה מחול בעברית. "נפלה טעות, מקווה שתעזרו לי להפיץ את הידיעה, באותו זמן נסגרה לי מלפני חודשים הופעה באירוע פרטי בחו?ל". בסטטוס שפרסמה הזמרת בשפה הערבית היא חוזרת על הדברים, אך לא מציינת כי יש לה הופעה בחו"ל. "בבוקר פורסמה כתבה שטוענת שאני אשיר בנבחרת 'דה וויס' ביום העצמאות", היא כותבת. "מדובר בטעות גסה. ואני מקווה שהסטטוס הזה יגיע לכל אחד ואחת מכם".

אי ההשתתפות של מחול באירוע לא תואם, ככל הנראה, עם עיריית עכו, שעד כה תמכה בה בתור תושבת העיר. כזכור, ראש העיר שמעון לנקרי לקח חלק בסרטון הגמר שהוכן עבור מחול על ידי הפקת "דה וויס". נציגי העירייה טוענים כי יש בידם חוזה, שנחתם עוד בחודש נובמבר (לפני ההכרזה על זוכי התכנית והפיינליסטים) ובו נכתב כי רביעיית הגמר אכן תופיע באירועי יום העצמאות בעיר. בנוסף, רביעיית הגמר מתוכננת להופיע גם בתל אביב, נצרת עילית ונתיבות באותו ערב.

"כבר בחודש נובמבר 2012 חתמה עיריית עכו על הסכם עם חברת מופעים בע"מ על כך שרביעיית הגמר של 'דה וויס' תופיע באירועי יום העצמאות בעכו", מסר דובר עיריית עכו שרון דהאן. "לצערנו הרב היום התבשרנו מהחברה שלינה מחול לא תוכל להופיע, זאת לאחר שכבר התחייבה לאירוע פרטי בחו"ל עוד בטרם הצטרפותה ל'דה וויס'. מבחינת העירייה מדובר בהפרה של ההסכם וכרגע אנו בוחנים את צעדינו המשפטיים. חד משמעית".

בעניין הגשת תביעה משפטית ציין דהאן כי הוא "לא יודע לומר אם נגיש תביעה. אנו בודקים את זה. יש פה הפרה של ההסכם. עם כל הכבוד לחברה הנחמה הזאת, אם סוגרים איתם על אמנים אז... כשסגרנו את החוזה לא ידענו מי תהיה רביעיית הגמר. ההסכם משריין את אותם זמרים מובילים שניצחו בתכנית וזה לא מה שיקרה. אם הרביעייה לא תופיע במלואה, ניאלץ לוותר על ההשתפות שלהם בחגיגות, אך לצד כל זה יש עדיין אמנים טובים שמגיעים להופיע, כמו למשל משה פרץ וגליקריה".

מחברת הליקון שמייצגת את מחול נמסר: "עקב אירוע פרטי שנסגר ללינה בחו"ל, טרם השתתפותה בדה וויס, היא לא תופיע בהופעות יום העצמאות במסגרת להקת דה וויס".

מה דעתכם - הברזה או אי הבנה? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully