וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ג'רמי איירונס משווה הומוסקסואליות לגילוי עריות

5.4.2013 / 13:20

בראיון וידאו לאתר ההפינגטון פוסט ניסה כוכב "הבורג'ס" להעלות טענות נגד חקיקה לטובת נישואים חד מיניים, ויצא בהצהרה שככל הנראה הוא הולך להתחרט עליה

ג'רמי איירונס הוא שחקן עתיר זכויות, מ"אהובת הקצין הצרפתי", דרך "מלך האריות" ועד "הבורג'ס"; אבל כמו כוכבים רבים לפניו, ההיסטוריה המקצועית שלו לא בהכרח תעמוד לזכותו לאחר פליטת הפה האומללה האחרונה שלו. בראיון וידאו לאתר ההפינגטון פוסט דן איירונס בנושא נישואים חד מיניים, ובניסיון להביע את התנגדותו לרעיון, אולי בטעות יותר מאשר בכוונה, נתפס באמירות הומופוביות קיצוניות ומטרידות במיוחד.

איירונס טען כי שינוי מוסד הנישואין מן היסוד עלול לגרום לבעיות חוקיות, והציע את האפשרות שהורים יישאו את ילדיהם כדי להימנע מתשלום מיסים. "מבחינת מס, זו שאלה מעניינת", אמר. "האם אב יכול להתחתן עם בנו?". בתגובה לכך אמר המראיין, ג'וש זפס, כי ישנם חוקים נגד גילוי עריות. "לא בין גברים", אמר איירונס. "גילוי עריות קיים כדי להגן עלינו מפני התרבות בתוך התא המשפחתי, אך גברים לא יכולים להתרבות זה עם זה. גילוי עריות לא יכסה זאת. אם ארצה להעביר את הנכסים שלי לבני מבלי לשלם מיסים אוכל פשוט לשאת אותו".

למרות הטענה המשונה, בלשון המעטה, איירונס טען כי אין לו "רגשות חזקים בנושא", אולם בהגנתו על זכותם של הומוסקסואלים לחיות זה עם זה נדמה היה כי מתחת לפני השטח מובעת התנגדות. "אני מאחל לכל מי שחי עם בן זוג את כל המזל הטוב שבעולם", אמר, "כי זה פנטסטי. לחיות עם עוד חיה, בין אם זה בעל או כלב, זה נפלא. זה תמיד טוב שיש את מי לאהוב, ולא חשוב מאיזה מין. גם לא משנה איך קוראים לזה".

פליטת פה אומללה או הומופוביה אמיתית? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully