וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: סרטי האימה ממשיכים לשלוט

7.4.2013 / 11:27

אחרי ההצלחה של "מאמה", מגיע "מוות רצחני", הרימייק המדמם של השנה, וכובש בקלות את ראש הטבלה. במקום השני, תאמינו או לא, "פארק היורה" שחוגג השנה יום הולדת 20

יח"צ - חד פעמי

האימה שוב במקום הראשון: "מוות רצחני", רימייק ל"מוות אכזרי" ("Evil Dead") של סם ריימי, כבש את המקום הראשון בטבלת שוברי הקופות של סוף השבוע בארצות הברית, עם קרוב ל-30 מיליון דולר. הסרט המקורי, זוועתון זעיר תקציב שצולם באופן כמעט מאולתר, הפך בדיעבד – בעקבות סרטי ההמשך – למעין קלאסיקה של הז'אנר, אבל כשיצא ב-1983 הסרט הכניס לאורך כל הקרנתו בקולנוע כ-2.4 מיליון דולר, סכום שהרימייק הכניס בתוך כשעתיים.

סרט האימה המצליח האחר שיצא השנה, "מאמה" שמוקרן כעת גם בישראל, שם את הדגש על מתח והבהלות; "מוות אכזרי", לעומתו, הוא סרט אימה מדמם ומלא בגועל גופני, שלא מומלץ לצפות בו על בטן מלאה. לשני סוגי האימה יש הרבה קהל, מתברר.

הסרט האחר שיצא לאקרנים השבוע היה הסרט המצליח ביותר אי פעם – או לפחות, החזיק בזמנו בתואר הזה. כשיצא במקור, ב-1993, "פארק היורה", חינגת הדינוזאורים של סטיבן ספילברג הכניס ברחבי העולם 900 מיליון דולר – יותר מכל סרט לפניו. השיא הזה, כמובן, רחוק מלהיות עדכני, אבל כמו כמה סרטים מצליחים לפניו, גם "פארק היורה" זכה השנה להפצה מחודשת (בתלת-מימד, כמובן) שתעזור לו לקפוץ כמה שלבים מעלה בטבלת סרטי כל הזמנים. וכמו במקרה של "טיטניק", גם הוא "הסרט המצליח ביותר אי פעם" לשעבר שיצא בהפצה מחודשת בתלת-מימד, זה הצליח לא רע. הגירסה מרובת המימדים של "פארק היורה" הכניסה השבוע כ-18 מיליון דולר בארצות הברית, לא רע בשביל סרט בן 20 שנה כמעט.

בין הזוועה העדכנית לדינוזאורים הנוסטלגיים השתחלו עוד שני סרטים מהשבועות הקודמים, עם כ-22 מיליון דולר לכל אחד: "ג'י. איי. ג'ו. 2", שירד מהמקום הראשון של השבוע שעבר, ו"הקרודים" - שממשיך להיות יציב במיוחד, עם ירידה קטנטנה בהכנסותיו מהשבוע שעבר, וכבר מעל 100 מיליון דולר בהכנסות כוללות.

מחכים ל"מוות רצחני"? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully