וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחרות שירימון הסתיימה: צפו בביצוע הזוכה

בגמר התחרות השנתית של בית הספר רימון זכתה תמר רדה בביצוע לשיר "עיר מקלט". צפו בבכורה לקליפ שהוכן במיוחד עבור הגרסה שלה

יח"צ - חד פעמי

בגמר התחרות השנתית "שירימון ע"ש מירב", אחד ממיזמי המוזיקה של בית הספר רימון, זכתה במקום הראשון בקטגוריית הביצוע תמר רדה, עם הגרסה שלה לשיר "עיר מקלט" (במקור של אהוד בנאי). במקום השני זכתה אבימור קינן עם השיר "סוף המאה העשרים" (במקור של מיקה קרני) ובמקום השלישי טל רמון עם השיר "מבול" (במקור של רונה קינן). רמון אף קיבל ציון לשבח על העיבוד לשיר.

הזוכים במקום הראשון בקטגוריית העיבודים היו יונתן מימון ומאור סבג בעיבוד לשיר "סוף המאה העשרים". ציון לשבח על הביצוע קיבלו תום עזרא על הביצוע לשיר "הצריך הזה" (שבוצע במקור על ידי אריק איינשטיין) ודניאל קריאף עם השיר "צמח בר" (שבוצע על ידי חוה אלברשטיין). את השיר הזוכה, "עיר מקלט" בביצועה של רדה, עיבד רון בקאל והפיק מוזיקלית דורון רפאלי. את הקליפ שהוכן עבורו ניתן לראות ממש כאן.

בגמר התחרות, שהתקיים בשבוע שעבר, שפטו דני רובס, אפרת גוש, סגיב כהן, אורי זך וגדי גידור (סמנכ"ל התוכן של NMC), על הניהול האמנותי אמון היה אמון יהודה עדר. משתתפי התחרות התבקשו לבחור שיר ישראלי מוכר ולבצעו באינטרפרטציה ובעיבוד חדשים. 13 המבצעים שהתמודדו בגמר נבחרו מתוך 120 מתמודדים. רדה, מימון וסבג שהעפילו למקומות הראשונים, זכו במלגות לימודים ברימון, הקלטת השיר באולפן בית הספר וכן דף עם הקלטת השיר באתר פטיפון, פלטפורמה דיגיטלית להפצה ולקידום של מוזיקה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שפט בתחרות. דני רובס/מערכת וואלה!, צילום מסך

תחרות שירימון, המתקיימת משנת 2001 בחסות הקרן על שם מירב גרבר, נוסדה בשנת 1992 ביוזמתם של יהודה עדר ואתי אנטה מתוך מטרה לאפשר לתלמידי רימון להתנסות בשלבים הכרוכים בעיבוד, הפקה מוזיקלית והופעה על במה. במהלך השנים השתתפו בתחרות אמנים רבים, ביניהם רונית שחר (אשר זכתה במקום הראשון של התחרות בשנתה הראשונה), מיקה קרני, אריאל הורוביץ, תמר גלעדי, דין דין אביב, לילה מלקוס, דניאל סלומון, אוהד חיטמן, מירה עווד, סגיב כהן, מירי מסיקה, קרן פלס, אדר גולד, עילי בוטנר ואוהד שרגאי.

מה חשבתם על הביצוע? דברו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • שירימון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully