וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריסי: "מרגרט תאצ'ר היתה ברברית"

9.4.2013 / 10:08

הזמר הבריטי לא המתין ופרסם עוד ביום מותה של ראש ממשלת בריטניה לשעבר מאמר שתוקף אותה חזיתית, וטוען כי החזיקה באישיות "ללא אטום אחד של אנושיות"

גם אחרי מותה של מרגרט תאצ'ר, מוריסי לא מניח לה: סולן הסמיתס לשעבר, שאחראי בין היתר לשיר "Margaret on the Guillotine" וידוע בזכות החופשיות בה הוא משתלח בדמויות ציבוריות, לא חיכה לתום תקופת האבל ואפילו לא להלוויה, ופרסם אתמול מאמר באתר The Daily Beast בו טען כי הכינוי המתאים לתאצ'ר אינו "אשת ברזל" כי אם "ברברית".

"תאצ'ר תיזכר כגברת הברזל משום שהיו לה תכונות שליליות כמו עיקשות מתמדת וסרבנות מוחלטת להקשיב לאחרים", כתב במאמרו, שפורסם בעקבות מותה של ראש ממשלת בריטניה לשעבר משבץ מוחי בגיל 87.

"כל מהלך שביצעה היה טעון בשליליות", הוסיף. "היא הרסה את תעשיית הייצור הבריטית, היא שנאה את הכורים, שנאה אומנויות, שנאה את לוחמי החופש הבריטים ונתנה להם למות, שנאה את עניי אנגליה ולא עשתה דבר על מנת לעזור להם, שנאה את גרינפיס ואת מגני הסביבה, היתה המנהיגה היחידה באירופה שהתנגדה לאיסור על סחר בשנהב, והיתה נטולת שנינות וחום, עד שאפילו הקבינט שלה פלט אותה החוצה".

מוריסי סיכם את המתקפה שלו בטוענו כי "רק אנשים סנטימנטליים יזכרו אותה לטובה", והוסיף ש"למען האמת, תאצ'ר היתה טרור ללא אטום אחד של אנושיות".

מה דעתכם על המתקפה? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully