וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HOT ו-yes מציגות סדרות רכש חדשות

9.4.2013 / 12:27

חברות הכבלים והלווין הציגו סדרות רכש חדשות ומצופות, בהן הפריקוול הטלוויזיוני ל"פסיכו", העונה החדשה והמצופה של "משפחה בהפרעה", "חניבעל" ועוד

הסדרה העוקבת אחר גיבור הסרט "פסיכו", נורמן בייטס, ואמו נורמה לפני מותה, זכתה להצלחה עם שידורה ברשת הכבלים האמריקאית A&E, ותעלה ב-HOT3 בחודש מאי

נורמן בייטס חוזר, גם בישראל: "Bates Motel", הסדרה המצליחה העוסקת בעלילותיו של גיבור הסרט "פסיכו" לפני ההתרחשויות בסרט (על אף שהעלילה הועתקה משנות ה-60 לימינו), מגיעה לישראל. הסדרה, שעלתה לשידור בחודש שעבר בארצות הברית וזכתה להצלחה רבה הן בקרב הקהל הרחב והן בקרב המבקרים, תעלה בישראל בחודש מאי הקרוב ב-HOT3 וב-HOT VOD.

הסדרה "Bates Motel" עוסקת במערכת היחסים של נורמן בייטס, מנהל מלון בייטס, ואמו נורמה בטרם מותה – יחסים שכידוע לכל מי שצפה ב"פסיכו", השפיעו עליו עמוקות. הסדרה מבוססת באופן חופשי על סרטו הקלאסי של אלפרד היצ'קוק, כמו גם על הספר שבהשראתו נוצר, מאת סופר האימה והמדע הבדיוני רוברט בלוך. פרק הבכורה של דרמת האימה, ששודר ב-18 במרץ, משך 4.6 מיליון צופים, והביא לרשת A&E את הרייטינג הגבוה שאי פעם השיגה עבור פרק השקה של סדרה.

גם חברת הלווין yes הציגה את לוח השידורי הקיץ שלה עם שורה של סדרות רכש חדשות שישבוצו בערוציה, בדגש על yes Oh. בין הסדרות הבולטות ניתן למנות את "משפחה בהפרעה", שעונתה הרביעית והמצופה תעלה בחודש מאי לשידור בארצות הברית בשירות הסטרימינג נטפליקס; "הויקינגים", דרמה מתוסרטת של ערוץ ההיסטוריה; "חניבעל", עיבוד טלוויזיוני המבוסס על סדרת הספרים של תומס האריס על הרוצח הסדרתי חניבעל לקטר; הקומדיה "Legit" מבית רשת FX בכיכובו של הסטנדאפיסט האוסטרלי ג'ים ג'פריז; ו"המלוק גרוב", דרמת מד"ב מצופה מבית נטפליקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully