וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה מורידים אנשי הותיקן? סדרות אמריקאיות ופורנו

9.4.2013 / 21:17

מחקר חדש שניתח הורדות פיראטיות לפי מיקום, מצא כי גם במדינת הותיקן, משכן האפיפיור, מנצלים את רוחב הפס ומורידים קומדיות רומנטיות לצד פורנו טרנסקואלי וסאדו-מאזו

האם האפיפיור הטרי, פרנסיס הראשון, שנכנס לתפקידו רק לפני כחודש, יצטרך לטפל בקרוב באחת הפרשיות יוצאות הדופן שצצו לאחרונה במקום מושבו החדש, הותיקן? אתר TorrentFreak האמריקאי, המסקר את תעשיית ההורדות הפיראטית, הזמין מחקר המנטר הורדות בפרוטוקול ביטרונט לפי מיקום ומסווג את החומרים לפי קטגוריות - מוזיקה, סרטים, וכפי שאפשר לצפות, גם פורנו.

בותיקן, כך מתברר, אוהבים את קומדיית החייזרים "The Neghbours" וכן את סדרת הדרמה-פעולה "האמריקאים". כשזה לא נוגע לטלוויזיה, הקולגות של האפיפיור צופים בשעות הפנאי בסרטים "מלשין" (באיכות צפייה נמוכה למדי), "עומד אחרון" עם ארנולד שוורצנגר והקומדיה הרומנטית "אהבה זה כל הסיפור" שחוגגת השנה עשור.

בעוד שהאפיפיור עשוי למחול על גניבה, אם להתייחס לנושא ההורדות בטרמינולוגיה המשפטית, העובדה שבשטח שליטתו מורידים גם לא מעט פורנו, כבר תוציא אותו מאיזון. כך למשל, ניתן למצוא ברשימה סרט של השחקנית טיפאני סטאר, שבאתרה הרשמי הסרטים בכיכובה מוגדרים כ"הפורנו הטרנסקסואלי הלוהט ביותר". לפי הנתונים, תושבי הותיקן לא מסתפקים בשגרה המשמימה והחוקים הנוקשים, ונהנים (יש לקוות) גם מסרטי סאדו-מאזו.

בותיקן מתגוררים כ-800 אנשים, רובם אנשי דת, אך מדי יום מגיעים אליה עוד רבים לצורך עבודתם, כך שלא ניתן לייחס את ההורדת ישירות לאנשי הדת, אך ישנה סבירות, בסופו של דבר, שחלקם חוגגים על רוחב הפס וחוסכים מנוי לספריית די-וי-די או לשירותי סטרימינג, כבלים או לווין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully