וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברט בכרך יופיע בישראל

בגיל 84, אחד מגדולי כותבי השירים האמריקאיים יגיע להופעה ראשונה בישראל בחודש יולי הקרוב. במשך השנים שיריו בוצעו על ידי פרנק סינטרה, הביטלס, אלביס ועוד

בתום שישה עשורים של כתיבת שירים וזכייה באינספור פרסים, כולל שלושה פרסי אוסקר ושמונה פרסי גראמי, יגיע ברט בכרך להופעה יחידה בישראל ב-2 ביולי בזאפה אמפי שוני. בכרך הוא מעין שילוב בין מלחין מופתי לדמות קאלט בתרבות הפופולרית ואחד ממעצביה המשמעותיים של המוזיקה המודרנית כפי שאנו מכירים אותה היום.

בין שירים שכתב בכרך ניתן מנות את "Walk on By", "Raindrops Keep Falling on my" ,"Close To You", ו“I Say A Little Prayer". על הבאתו לישראל אחראי כרמי ווטרמן בשיתוף קבוצת הזאפה. מחירי הכרטיסים עומדים על 299-449 שקלים במכירה מוקדמת.

הצלחתו הגלובלית של בכרך מלווה בסיבובי הופעות בינלאומיים מבוקשים מאוד ועל כך יעידו ההישגים שרשם במהלך עשרות שנות פעילותו. מלבד פרסי הגראמי והאוסקר שהוזכרו לעיל, 48 משיריו נכנסו לעשירייה הפותחת של מצעד בילבורד האמריקאי, מתוכם תשעה במקום הראשון. כמו כן, אחד מפרסי הגראמי שהוענקו לו היה על מפעל חיים.

הקריירה האמנותית של בכרך החלה בגיל צעיר מאוד, כשהחל ללמוד פסנתר עוד כתלמיד בבית ספר יסודי. כמעריץ נלהב של ז'אנר הבי בופ, הוא הושפע מאמנים כמו דיזי גילספי וצ'ארלי פרקר. בתום לימודי מוזיקה והלחנה בתיכון ובאוניברסיטה, הוא החל את דרכו המקצועית כמנצח ומעבד. בשנות החמישים התרחשה הפריצה העיקרית שלו, עת שיריו החלו לתפוס מקום משמעותי במצעדים השונים. לא יהיה מוגזם להגיד שההשפעה של בכרך על מוזיקת פופ תרמה רבות לאופן בו אנו תופסים מוזיקה פופולרית כיום.

שיריו בוצעו על ידי מספר לא מבוטל של מוזיקאים מהשורה הראשונה, ביניהם פרנק סינטרה, הביטלס, ברברה סטרייסנד, ארית'ה פרנקלין, דיון וורוויק, אלביס פרסלי ועוד.

לאחרונה היה בכרך אורח הכבוד של ריאליטי הכשרונות "אמריקן איידול" והשתתף בארבעה גמרים שונים כשהמתמודדים ביצעו את שיריו. בנוסף השתתף בגמר של "רוקדים עם כוכבים" האמריקאית.

  • עוד באותו נושא:
  • ברט בכרך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully