וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי פיניש: "אנחנו עפים על עצמנו". צפו

נועה רוזין

10.4.2013 / 15:02

תערוכת העשור של "ארץ נהדרת" הפגישה את כוכבי התכנית לדורותיהם – הזדמנות להיזכר במפגש בעירום חלקי עם יאיר לפיד, להתלונן על הבופה וגם לתהות מה ל"ארץ נהדרת" ולמוזיאון

קרדיט: צילום דייב שחר עריכה רן צימט

לכבוד חגיגות העשור ל"ארץ נהדרת" וחגיגות יום העצמאות ה-65, נפתחה אתמול (שלישי) במוזיאון ארץ ישראל בתל אביב תערוכת ענק המסקרת בצילומים את ההיסטוריה של תכנית הבידור המצליחה. לרגל המאורע הגיעו כוכבי התכנית בעבר ובהווה לצפות בתיעוד שלהם לאורך השנים – הזדמנות עבורם להתרפק על הרגעים הכי מצחיקים, הדמויות הכי מטומטמות, וגם המפגש בעירום חלקי עם שר האוצר יאיר לפיד. טל פרידמן, אגב, העדיף להישאר בחוץ ולהתלונן, בדרכו המבודחת, על רמת האירוע. "המשקאות לא טובים", אמר. "חד משמעית. האירוע מאוד זול, לא השקיעו בכלום".

גם עבור כוכבי התכנית, תערוכה שחוגגת תכנית בידור היא מעמד לא מובן מאליו, ואולי אף מעט משונה. "לי זה נראה לרגע קצת מוזר, כי אני בפנים", אומר אלי פיניש. "אז אני מרגיש שזה כאילו, אולי, אפעס, אנחנו עפים על עצמנו. אבל זה נחמד, אני נהנה מזה, אני לא יכול להגיד לך שלא". עלמה זק, לעומתו, רואה בעבודות הצילום עצמן את מרכז העניין. "נראה לי שזאת הזדמנות", היא אומרת, "התכנית היא תירוץ לאמנות הצילום". רק יובל סמו, שהצטרף מאוחר יותר אל הקאסט, לא רואה שום דבר חריג בסיטואציה. "זה אמנות מודרנית, אמנות טלוויזיונית, מה זאת אומרת?", הוא משתומם. "באמת אני אומר, יש כל מיני סוגי אמנות. בלי קשר אליי, אני חלק קטן מזה".

"ארץ נהדרת" במוזיאון - איך זה נשמע לכם? דברו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • ארץ נהדרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully