וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנימין נתניהו ישתתף במערכון של "ארץ נהדרת"

11.4.2013 / 16:07

ראש הממשלה עזר לאזרח מריאנו אידלמן, שעומד מאחורי החיקוי המוצלח שלו, והצטלם לקטע של תכנית הסאטירה לרגל יום העצמאות. ויש כבר תמונה ראשונה

(עדכון אחרון - 23:11)

ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו אמנם ספג לא מעט בדיחות על חשבונו במסגרת "ארץ נהדרת", תכנית הסאטירה של קשת, אבל מסתבר שלרגל יום העצמאות הוא בחר שלא להפגין שרירים, והסכים להשתתף במערכון לרגל ספיישל יום העצמאות שישודר ביום שלישי הקרוב, כך נודע לוואלה! תרבות.

נתניהו הגיע היום (חמישי) לאולפני הרצליה והצטלם במשך זמן קצר בתפקיד עצמו - על מה הוא צחק ועל מי התבדח, האם מריאנו אידלמן, שבדרך כלל אחראי לחיקויים של ראש הממשלה, יצטרך להשתדרג אחרי שהדבר האמיתי תפס לו את הספוט?

מהפקת "ארץ נהדרת" נמסר בתגובה בשעות אחר הצהריים: "בתכנית ספיישל שתשודר ביום העצמאות צפויים דברים רבים וטובים. נשמח לעדכן לגביהם כשנוכל".

עם זאת, לאחר פרסום הידיעה, נתניהו עצמו אמנם לא אישר רשמית את הופעת האורח, אך מצא דרך מיוחדת להבהיר כי הוא אכן הולך להשתתף בתכנית כשפירסם בחשבון האינסטגרם הרשמי שלו תמונה בה הוא ניצב על סט התכנית, ומחבק את אידלמן המחופש אליו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונה מתוך חשבון האינסטגרם הרשמי של נתניהו/מערכת וואלה!, צילום מסך

עם פרסום התמונה החשבון האינסטגרם של ראש הממשלה, גם הפקת התכנית ויתרה על הסודיות, ופרסמה בחשבון הפייסבוק שלה את התמונה הבאה מתוך מפגש הפסגה:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונה מתוך עמוד הפייסבוק של "ארץ נהדרת"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully