וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל קולנוע דרום בדרך לארגנטינה

17.4.2013 / 9:12

Bafici, פסטיבל הקולנוע העצמאי של בואנוס איירס, יקיים החודש מחווה לפסטיבל קולנוע דרום עם הקרנת סרטיהם של שבעה בוגרי מכללת ספיר

אחרי שצמח באופן מרשים והפך לאחד מפסטיבלי הקולנוע הבולטים בישראל, פסטיבל קולנוע דרום מרחיב את גבולותיו: Bafici, פסטיבל הקולנוע העצמאי של בואנוס איירס, ארגנטינה, שיפתח החודש, יקיים מחווה מיוחדת לפסטיבל הישראלי, עם הקרנתם של שבעה סרטים ישראליים שנוצרו על ידי בוגרי מכללת ספיר שבדרום. מחוות גומלין לתוצרים של פסטיבל Bafici תתקיים בפסטיבל קולנוע דרום הקרוב, שיתקיים ב-2-6 ביוני בסינמטק שדרות.

המחווה הקולנועית בארגנטינה תכלול הקרנה של שבעה סרטים המאפיינים את העשייה הקולנועית של פסטיבל קולנוע דרום ושל בוגרי המחלקה לאמנות הקול והמסך במכללת ספיר. בין היתר יכללו בה הסרטים העלילתיים "לא בתל אביב" של נוני גפן, "חולה את נתן" של רובי אלמליח ו"אהבה וגטטיבית" של דרור שוחט; וסרטי האנימציה "חוטים" של ליאור גולן וטל ארביב, "בפה פעור ובאזניים עצומות" של אם-לי נוי ותום מדר ו"ניושה" של לירן קפל ויעל דקל; וכן הסרט "מטאדור המלחמה" של אבנר פיינגלרנט, ראש בית הספר, בשיתוף מכבית אברמזון ולב גולצר, מרצים ותיקים בספיר.

פסטיבל הקולנוע העצמאי של בואנוס איירס ביסס לעצמו ב-15 שנות קיומו קו אומנותי רדיקלי ועצמאי, וגיבש לאורך השנים קהל שוחרי קולנוע רב מכל העולם. מדי שנה הוא מושך למעלה מ-200 אלף צופים. "העובדה שפסטיבל הקולנוע העצמאי של בואנוס איירס, שהוא מהגדולים ומהבכירים שבפסטיבלי הקולנוע באמריקה הלטינית, בוחר לקיים מחווה לפסטיבל קולנוע דרום ולבית הספר לאמנויות הקול והמסך במכללת ספיר מהווה הכרה מקהילת הקולנוע הבינלאומית והכרה בחשיבותו של המרכז הקולנועי שנוצר במכללת ספיר ובדרום ב-10 השנים האחרונות", מסרו בהודעה ארז פרי ואפרת כורם, המנהלים האמנותיים של פסטיבל קולנוע דרום.

מה דעתכם על שיתוך הפעולה? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully