וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונה החדשה של "האח הגדול" תעלה לשידור ב-5 במאי

15.4.2013 / 21:32

הפרומו הראשון לעונה החדשה של ריאליטי הדגל מבית קשת שודר הערב במהלך שידורי יום העצמאות, וחשף כי הפרק הראשון ישודר בעוד שלושה שבועות

אחרי ציפייה ארוכה, סוף סוף זה קורה: הערב (שני) נחשף תאריך החזרה לשידור של "האח הגדול", הריאליטי הפופולרי של שידורי קשת, והוא ממש מעבר לפינה. בפרומו ששודר בערוץ 2 נחשף כי הפרק הראשון של העונה החדשה ישודר ביום ראשון, ה-5 במאי – כלומר, בעוד שלושה שבועות.

כרגיל עם "האח הגדול", רבים מהפרטים אודות העונה החדשה עדיין לוטים בערפל – כולל, כמובן, זהותם של המשתתפים. עם זאת, לפני מספר ימים נודע לוואלה! תרבות כי הפקת התכנית מתכננת לפצל העונה את המתחרים לשתי וילות שונות, מבלי לספר על כך למתחרים, ולמזג בין המתמודדים רק בהמשך העונה. מהלך דומה בוצע בעבר בגרסה הבריטית של התכנית.

במהלך שידור העונה הקודמת, הרביעית במספר – לא כולל עונת ה-VIP – של "האח הגדול", התפוצצה פרשת הכדורים, כאשר מתמודד העונה השנייה, סער שיינפין, טען כי רופא התכנית דוקטור אילן רבינוביץ' נתן לו כדורים פסיכיאטריים במהלך העונה. בעקבות כך, החליטה הרשות השנייה לקבוע כללים אתיים מחייבים לתכניות הריאליטי – קביעה שלא ברור עדיין אם תהיה לה השפעה כלשהי על עונתה החדשה של התכנית.

מתרגשים לקראת העונה החדשה? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully