וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה רשמי: כוורת תופיע בפארק הירקון

17.4.2013 / 10:58

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! תרבות, האיחוד המיוחל של הלהקה האגדית ימשיך מפסטיבל ישראל היישר להופעת ענק בפארק הירקון, שתתקיים ב-8 באוגוסט

מעריצי כוורת שחששו להחמיץ את האיחוד יכולים להירגע: היום אושר רשמית כי כפי שפורסם לראשונה בוואלה! תרבות, הלהקה תקיים הופעה נוספת במסגרת האיחוד, בפארק הירקון בתל אביב, ב-8 באוגוסט. מכירת הכרטיסים תחל הערב בשעה 19:00, וניתן יהיה לרכוש כרטיסים באינטרנט בלבד, במרכז ההזמנות זאפה ובבימות כרטיסים (ירושלים).

כזכור, הלהקה האהובה בה חברים דני סנדרסון, גידי גוב, אפרים שמיר, אלון אולארצ'יק, יצחק קלפטר, יוני רכטר ומאיר ופניגשטיין עתידה להתאחד בהרכב מלא לשלושה מופעים מלבד המופע שהוכרז כעת: ב-19, ב-20 וב-22 ביוני בבריכת הסולטן בירושלים, במסגרת פסטיבל ישראל. הכרטיסים לכל שלושת המופעים אזלו במהרה, כאשר למופע השלישי הם נמכרו תוך פחות משעתיים מרגע פתיחת המכירה. במקביל, האתר של משרד הכרטיסים בימות קרס, לצד עומסים במרכזייה הטלפונית. כעת, הקהל הרחב שלא הצליח להניח את ידו על כרטיס בכל זאת יזכה לחזות באיחוד של אחת מהלהקות האהובות והמוערכות במוזיקה הישראלית.

האיחוד המחודש של כוורת נערך בין היתר לציון 40 שנה לצאת אלבום המופת "סיפורי פוגי", אלבום הבכורה של הלהקה שהפך לקלאסיקה ישראלית לצד האלבומים "פוגי בפיתה" ו"צפוף באוזן". . בנוסף, במסגרת האיחוד מתוכננים לצאת חומרים שמעולם לא יצאו בעבר, כך סיפר סנדרסון במסיבת עיתונאים. "גילינו חומרים רבים שחלקם איזוטריים וחלקם לא נכנסו לאלבומים שלנו, עוד מימי ההופעות של שנות ה-70", אמר. "אנחנו עובדים מאוד קשה על זה, ומקווים שלקראת המופע ייצא מארז של שישה דיסקים שיאגדו גם חומרים כאלה". סנדרסון הוסיף כי זהו האיחוד האחרון של ההרכב. מרבית חברי כוורת ממשיכים לקיים קריירות סולו ענפות, וחלקם אף מופיעים זה לצד זה במסגרות שונות.

מתכננים ללכת להופעה של כוורת? דברו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • כוורת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully