וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלום חנוך יבצע את "חתונה לבנה" בפסטיבל חדש במצדה

17.4.2013 / 11:26

לראשונה מזה 32 שנה יחזור חנוך לאלבומו המיתולוגי. עוד בפרויקט מצדה, שיכלול מופעי מחווה ליצירה המוזיקלית הישראלית: מיומנה עם מוטי קירשנבאום ושלמה ארצי עם אסתר רדא

לראשונה מזה 32 שנה, שלום חנוך יחזור לאלבומו המיתולוגי "חתונה לבנה": חנוך יבצע את שירי האלבום מהראשון ועד לאחרון במסגרת ערב הפתיחה של פרויקט מצדה, פסטיבל חדש שיתקיים בהיכל מצדה בין ה-30 במאי ל-1 ביוני, ויכלול מופעי מחווה ליצירה המוזיקלית הישראלית לדורותיה. במופע יתארחו אביבי גפן, תום ואורית שחף (היהודים), הדג נחש ושלומי שבן.

בערב השני של הפסטיבל, ה-31 במאי, יתקיים המופע "ראקונוטו" של להקת מיומנה, שתחגוג 16 שנות פעילות. זהו מופע רטרוספקטיבה של ההרכב שעלה לראשונה בספרד ב-2012, ומגיע כעת לישראל בגרסה מיוחדת בהשתתפות מוטי קרשנבאום. המופע סוקר 16 שנות פעילות בינלאומית, וכולל קטעים מכל מופעי מיומנה לאורך השנים. במופע יתארחו יהודית רביץ ואהובה עוזרי, שיצרו ביחד את "האיש ההוא", בשיתוף פעולה מרגש.

בערב שינעל את הפרויקט תתקיים הופעה של שלמה ארצי, שחוזר אחרי 20 שנה להיכל מצדה. ארצי יארח את אברהם טל ודודו טסה לביצועים מיוחדים של הלהיטים שביצעו איתו באלבומו האחרון והמצליח, "אושר אקספרס". ארצי יופיע עם ההרכב המלא של סיבוב הקיץ, ועם אסתר רדא שמצטרפת לסיבוב החדש כאמנית אורחת.

"המועצה האזורית תמר פורצת דרך בתחום המוזיקה הישראלית", אמר ראש המועצה האזורית תמר, דב ליטבינוף. "בכל שנה, מארחת המועצה את פסטיבל התמר, המושך אליו עשרות אלפי מבקרים ומהווה במה מכובדת ביותר לאמנים ויוצרים מהשורה הראשונה. כעת, עושה זאת המועצה שוב עם ייסודו של פרויקט מצדה, שמחבר את בכירי האמנים הישראליים ועתיד להפוך למסורת בחג השבועות ולהתמסד כפסטיבל מוזיקה ייחודי במקום הנמוך בעולם".

מחירי כרטיסים לפסטיבל ינועו בין 199-390 שקלים, וניתן יהיה לרכוש אותם דרך הדרן בטלפון 2274*, דרך הזאפה בטלפון 9080*, או דרך חברת ארקיע, שותפה בפרויקט, שתציע חבילות נופש הכוללות כרטיסים, אותן ניתן יהיה לרכוש בטלפון 03-6909696.

מה דעתכם על המופעים בפסטיבל? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully