וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאב טריו יחממו את טומהוק בישראל

17.4.2013 / 12:51

שלישיית הדאב-מטאל הניו יורקית, שכבר ביקרה בישראל בשנת 2008 וידועה בשיתופי הפעולה שלה עם מייק פאטון, תופיע בהיכל נוקיה במסגרת ההופעה שתתקיים ב-24 ביולי

להקת דאב טריו נבחרה להיות זו שתחמם את להקת טומהוק של מייק פאטון, סולן ההרכב פיית' נו מור ונוסע מתמיד לישראל שיבקר כאן הקיץ זו הפעם השביעית. כפי שכבר פורסם, פאטון ינחת הפעם בתל אביב ביחד עם הסופרגרופ שלו טומהוק (Tomahawk), להקה שמורכבת מחברי הלהקות מיסטר באנגל, הלמט, באטלס והג'יזס ליזארד. ההופעה תתקיים ב-24 ביולי בהיכל נוקיה בתל אביב. דאב טריו הם די פי הולמס, ג'ו טומינו וסטו ברוקס, שלישיית מוזיקאים מניו יורק שפועלים יחד מאז 2004 ויוצרים מוזיקה המשלבת בין דאב ומטאל ומלווה הופעות של פאטון במשך השנתיים האחרונות. הם ביקרו לראשונה בישראל בשנת 2008.

בין הקלטת ארבעת אלבומיהם והופעות מסביב לעולם, ליוותה השלישיה גם את מתיסיהו בדרכים ובהקלטות, ועבדה בין היתר עם ליידי גאגא, 50 סנט, מרי ג'י בלייג' טופאק שאקור, יוקו אונו, הפוג'יז ומוס דף. כמו כן קיימה שיתוף פעולה ארוך שנים עם פאטון, שהשתתף בשיר "Not Alone" מתוך אלבומם השני, וגם גייס אותם כלהקת הבית בפרויקט שלו "Peeping Tom", שכלל שיתופי פעולה עם נורה ג'ונס, מאסיב אטאק, אמון טובין ועוד. דאב טריו גם חתומים בלייבל של פאטון, Ipecac.

אחרי שנתיים וחצי בדרכים עם פאטון וחבריו, בימים אלה יוצא אלבומם הרביעי של דאב טריו, "IV". הופעתה של טומהוק היא חלק מסיבוב הופעות ראשון מזה עשור של ההרכב, שאלבומו החדש, "Oddfellows", יצא בחודש ינואר האחרון. על הבאתו של ההרכב לישראל אחראי המפיק שוקי וייס. מחירי הכרטיסים עומדים על 220-290 שקלים במכירה מוקדמת בלבד וניתן לרכוש אותם כאן.

מה דעתכם על דאב טריו? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully