וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חברים" לא חוזרת לעונה חדשה, בינתיים

17.4.2013 / 12:58

למרות דיווחים שונים לפיהם הסיטקום האוהב חוזר לעונה חדשה, רשת NBC טרם אישרה את הפרטים, וכוכבי הסדרה כבר הכחישו בעבר איחוד. ובכל זאת - מה הסיכוי שזה יקרה?

מעריצי הסיטקום "חברים", שהפרק האחרון שלה שודר לפני לפני תשע שנים לאחר עשר עונות, קיבלו השבוע הפתעה משמחת: דיווחים לפיהם הסדרה צפויה לשוב למסך בעונה חדשה. לפי האתר StarMedia, רשת NBC אישרה את דבר העונה החדשה; עם זאת, אתרי בידור וחדשות מרכזיים בארה"ב, בהם גוקר, האפינגטון פוסט ו-E אונליין מתעקשים שלא להסתמך על הדיווח של האתר הבלתי מוכר שלא ידוע בשל חשיפות קודמות, זאת כמובן לצד העובדה שב-NBC מסרבים להתייחס לנושא.

אז האם רוס, מוניקה, צ'נדלר, ג'ואי, פיבי ורייצ'ל יחזרו לעונה ה-11, או אפילו לפרק איחוד חגיגי? אמנם קורטני קוקס האתרחה ב"Go On" של מת'יו פרי, ומאט לה בלאנק הגיח להופעת אורח ב"Web Therapy" של ליסה קודרו, אך ב-E אונליין מצטטים מקור ברשת NBC שמכחיש וטוען שהשמועות "אינן נכונות". עם זאת, מקור אחר מצוטט באומרו ש"ברשת דיברו על הרעיון, אך זה לא התקדם לשום מקום".

לדממה מצד NBC ניתן להוסיף גם הכחשה מוקדמת יותר לשמועה, שצצה מחדש מדי כמה חודשים. בנובמבר 2012 נטען על ידי גורמים שונים שכוכבי הסדרה יתאחדו לפרק חגיגי בחג ההודיה של 2014. פרי הגיב לנושא בחשבון הטוויטר שלו וכתב ש"יש אפס אמת בשמועה הזו".

"חברים" הסתיימה לאחר עשר עונות בפרק שבו צ'נדר ומוניקה אימצו תאומים ועברו לבית חלומותיהם, מערכת היחסים בין רייצ'ל לרוס התחדשה, פיבי מתחתנת, וג'ואי נשאר רווק והמשיך לסדרת בת על שמו בה כיכב, ושודרה במשך שתי עונות.

רוצים ש"חברים" תחזור למסך ולא בשידורים חוזרים? דברו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • חברים
  • nbc

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully