וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הפיגוע במרתון: פרק של "איש משפחה" ירד מהרשת

17.4.2013 / 14:00

הפרק, המתאר תקרית דריסה במהלך המרתון, הוסר לאחר שאלמונים ערכו קליפ יוטיוב המרמז כי סדרת האנימציה חזתה את הפיגוע. סת מקפרלן, יוצר הסדרה: "מחשבותיי נתונות לקורבנות"

רשת הטלוויזיה פוקס הסירה מאתרה פרק של תכנית האנימציה "איש משפחה", בעקבות סרטון שנערך ביוטיוב הכולל קטעים מתוך הפרק, שלכאורה "מנבאים" את הפיגוע במרתון בבוסטון, בו נהרגו שלושה אנשים. הפרק, שנקרא "טורבן קאובוי", כולל סצינה שבה גיבור הסדרה פיטר גריפין דורס באמצעות מכונית את אחד האצנים במרתון בוסטון, על מנת לנצח במירוץ. מאוחר יותר מתראיין גריפין בתכניתו של שדר הספורטבוב קוסטס, ומצהיר כי "פשוט ראיתי מכונית ונהגתי בה, וכשמישהו עמד בדרכי, הרגתי אותו".

הוידאו שנערך ופורסם אתמול (שלישי) קישר את הקטע עם סצינה לא קשורה, שבה גריפין מקבל טלפון סלולרי ממחבל, וכאשר הוא מחייג באמצעותו, נשמעים פיצוצים ברקע. העריכה המשולבת של שני הקטעים יוצרת את הרושם המטעה שגריפין אחראי לפיגוע.

רשת פוקס, בבעלותו של רופרט מרדוק, הסירה את הפרק, ששודר מוקדם יותר החודש, מאתר האינטרנט Hulu ומאתרה הרשמי. סת מקפרלן, יוצר הסדרה, הצהיר כי הקליפ שנערך על ידי אלמונים אינו לרוחו. "הקליפ הערוך של 'איש משפחה' שמסתובב ברשת מעורר שאט נפש", צייץ בחשבון הטוויטר שלו. "המאורע הזה היה פשע וטרגדיה, ומחשבותיי נתונות לקורבנות". מפוקס נמשר כי הם בקשר עם אנשי יוטיוב בניסיון להסיר את הקליפ הערוך מהרשת.

פרק קודם של "איש משפחה" לא שודר בעקבות בעקבות טבח "סנדי הוק" בדצמבר 2012, במהלכו נהרגו 20 ילדים בקונטיקט.

מה דעתכם - צריך להסיר תכנים מהרשת? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully