וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: קליפ חדש ליוני ליבנה

18.4.2013 / 0:30

היוצר המוכשר משחרר את "קוריאה", סינגל שני מלווה בקליפ מתוך אלבומו המצופה "אל מכרות הסוכר", שעתיד לצאת במלואו בקיץ הקרוב. צפו

יח"צ - חד פעמי

אחרי הסינגל המוצלח "אלנבי 40", שהתבלט בזכות קליפ מושקע, הפקה קצבית וטקסט חריף, ממשיך יוני ליבנה לבסס עצמו כטרובדור צעיר ומבטיח, בטווח שבין טון אישי סטייל אביתר בנאי וסאונד אלקטרוני ופופי א-לה עברי לידר. ליבנה, בן 31, מופיע בשנתיים האחרונות עם שיריו, לצד תפקידו כמבקר הספרות העברית של ידיעות אחרונות.

עכשיו יוצא לאור "קוריאה", הסינגל השני מאלבום הבכורה שלו, "אל מכרות הסוכר", וגם הוא מלווה בקליפ. את השיר הפיק מוזיקלית ליבנה ביחד עם אסי בן סימון (שעבד בעבר עם גלעד כהנא ושרון רוטר). האלבום, כפי ששמו מרמז, הוא ממתק-מריר של פופ אינטימי.

את הקליפ ל"קוריאה" ביימה האמנית הצעירה ג'ואנה ג'ונס, בוגרת טרייה של המסלול הראשון לאמנות של מכללת שנקר, והוא הרחבה של אלמנטים מפרויקט הגמר שלה, בו היא פועלת נגד גופה ונגד חוקי הפיזיקה.

"אל מכרות הסוכר", שייצא במלואו בחודש יוני הקרוב, עוסק בקושי לשרוד, בפחד מהלא-נודע וברגשות שמתלקחים בן רגע - תכנים שיוצרים ניגוד לצליל הפופ האלקטרוני שעוטף אותם. ב-20 באפריל יערוך ליבנה הופעת השקה לסינגל החדש במסגרת מסיבת גג שתתקיים בגלריית החללית (הירקון 70) בתל אביב.

מה חשבתם על השיר? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully