וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה מזועזעת: סטריפטיז בפריים טיים. צפו

17.4.2013 / 16:57

חשפנית לשעבר שהתמודדה בריאליטי הכשרונות "Britain's Got Talent" נשארה חצי-לבושה במהלך מופע ריקוד שהשאיר את השופטים המומים ואת הצופים זועמים

הצופים בבריטניה, או לפחות אלה שיש להם זמן לשלוח מכתבי תלונה, שוב זועמים. בפרק האודישנים ששודר השבוע בריאליטי הכשרונות " Britain's Got Talent" (בה התגלתה סוזן בויל) התמודדה קארי גרהאמס, אשה בת 43 שעסקה בעבר בחשפנות וכיום עובדת כמדריכה לריקודי בורלסק.

גרהאמס הצליחה לשמוט את לסתותיהם של הצופים והשופטים, כשבמהלך הריקוד שלה הדגימה שאין צורך ללכת למועדון חשפנות עבור המופע. בשלב מסוים, כשכבר הורידה את מרבית הגדים שלה, היא ביצעה מעשה מגונה בכיסא ולאחר מכן הדגימה לאפ-דאנס על סיימון קאוול.

התכנית שודרה בשעה 19:30, וב-Ofcom, הגוף המפקח על השידורים בבריטניה, התקבלו כ-30 תלונות על הקטע בתכנית, שזכה לרייטינג של 13 מיליון צופים. לצד אלה שטרחו ושלחו מכתבים, צופים רבים צייצו בחשבון הטוויטר שלהם והתלוננו על כך שילדיהם צופים בתכנית.

ערוץ ITV בו משודרת התכנית פרסםתגובה בה נכתב ש"בעונה השביעית של התכנית מוצגים מופעים מסוגים שונים. על מנת להתחשב במשפחות שצופות בתכנית, ערכנו את המופע של גרהאמס על מנת לוודא שלא תהיה בו מיניות מפורשת".

מה אתם חושבים - מוגזם או ראוי לשידור? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully