וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימיאן מובייל דיסקו מגיעים לישראל

18.4.2013 / 15:06

צמד מפיקי האלקטרוניקה הבריטים מצטרפים לפסטיבל פלאגפסט. וגם: תוספת אמנים לליינאפ המקומי לצד הוזלה במחירי הכרטיסים לצד אפשרות לרכוש כרטיסים לימים בודדים

סימיאן מובייל דיסקו, צמד האלקטרוניקה הלוהט שמורכב המפיקים המוערכים ג'יימס פורד (שעבד עם ארקטיק מאנקיז וקלאקסונס) וג'ס שואו, יופיע בישראל במסגרת פסטיבל פלאגפסט שיתקיים בכפר נוקדים שבדרום הארץ בין ה-9 ל-11 במאי. סימיאן מובייל דיסקו מצטרפים לליינאפ בינלאומי שכולל את אזיליה בנקס, ג'סי וור, CSS, !!!, ג'ון טאלאבוט ועוד.

גם הליינאפ המקומי של הפסטיבל, שכלל בין היתר את טריפונס, יוסי פיין, עדי אולמנסקי וטייגר לאב, מתרחב כעת עם הרכבים כמו סודה פאבריק, טרי פויזן, אומללה, קומפיוטר קאמפ, Dub LFO, Bonafide ו-Tootard.

לצד התוספות בליינאפ הפסטיבל, שלצד ההופעות יכלול גם במה משותפת של בר ה-Deli ורדיו הקצה, הכריזה ההפקה שרכישת כרטיס דרך פייפאל תעלה 550 שקלים, כאשר בנוסף, תתאפשר רכישה של כרטיסים לימים בודדים, להופעות של ימי חמישי ושישי, כשעלות כרטיס ליום תעמוד על 300 שקלים. כרטיסים ניתן לרכוש בלינק הבא.

לצד החוויה המוזיקלית, יעמדו לטובת המבקרים אטרקציות נוספות: אולם קולנוע פתוח בחסות MTV Israel, כיתות אמן, פעילות ספורט ואקסטרים מדברי (בהם טיולי יום למדבר ולאזור ים המלח, רכיבת גמלים וכו'), מתחם משחקי וידאו ופעילויות ילדים.

רוצים לזכות בכרטיס חינם לפלאגפסט? השתתפו במבצע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully