וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: "אם כבר להיתקע בשואה, אז איתם"

יוני פרוים

19.4.2013 / 0:22

מנשה נוי שמח לעבור את הזוועה הנוראה מכל עם שלמה בראבא ותיקי דיין, חבריו לקאסט של "המגיפה", סדרת האימה הסאטירית החדשה של HOT. פגשנו אותם על סט הצילומים

צילום טל אנגלנדר, עריכה אמיר קוטיגרו

לכאורה, "המגיפה", סדרת האימה החדשה של HOT - שתעלה לשידור מרתוני הערב (שישי) החל מ-20:30, ב-HOT3, ולאחר מכן תשודר בשידור רגיל החל מה-22.4 בשעה 22:15, ב-HOT3 ובחינם ב-HOT VOD – היא סיפור על מגדל יוקרה שהופך לשדה קטל בעקבות מגיפת נזלת מסתורית. אבל אם תשאלו את כוכבי הסדרה, אותם פגשנו על סט הצילומים, זה סיפור אחר לחלוטין. "הסדרה הזאת היא אלגוריה חברתית על דקדנס", אומר מנשה נוי, "על ניוון חברתי, שכמובן מתבטא בכסף ובאטימות של חברה עשירה ושבעה". "אתה לא מכיר את ה'יהיה בסדר, חבר'ה'?", מוסיף שלמה בראבא. "כן, אבל הכל הולך להיגמר! 'יהיה בסדר!' כולם רדומים פה – זה הרי מדינה שלמה רדומה. זה מה שיפה כל כך במדינת ישראל. שאנשים ישנים בזמן ש... (צוחק)".

תיקי דיין, שמככבת גם היא בסדרה, מבקשת להסב תשומת לב מיוחדת ליוצר והבמאי שמאחוריה, ימי ויסלר – שיצר בעבר את סדרת המערכונים "מקום לדאגה" והוא אחד משני היוצרים המרכזיים בלהקת הבילויים, ביחד עם נעם ענבר. "אני מפחדת שקהל יגיד, 'מה אני צריך לראות? מפחיד, וזה'", היא אומרת, "אבל אני מקווה שיבינו א העומק של הדבר, את האמירה של כל הסדרה הזאת, של ימי". נוי, מצידו, מדגיש בדרכו הציורית את החיבה המיוחדת דווקא לשותפיו לקאסט. "אם כבר להיתקע בשואה, אז איתם", הוא אומר. "גם בשואה היה כדאי מאוד להיות איתם".

הולכים לצפות ב"המגיפה"? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • מגיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully