וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזינו: קרן פלס בשיר חדש

21.4.2013 / 9:00

לאחר שכבר שחררה שני סינגלים מתוך אלבומה החדש והרביעי במספר, מוציאה הזמרת המצליחה סינגל נוסף מתוכו, בשם "השעות המתות". האזינו

יח"צ - חד פעמי
קרן פלס השעות המתות.
קרן פלס השעות המתות

לאחר שכבר שוחררו הסינגלים "לייק וואנקה" ו"כלום לא טעים", יוצא כעת סינגל נוסף מתוך אלבומה החדש של קרן פלס, בשם "השעות המתות". את האלבום הפיק מוזיקלית דני (פילוני) קרק, חבר להקת שב"ק ס'. שלושת אלבומה הקודמים של פלס, "אם אלה החיים", "מבול" ו"בין העיר לכפר", כללו לא מעט שירים פופולריים וזכו כל אחד במעמד של אלבום זהב; האלבום הנוכחי יעסוק בשלושת השנים האחרונות בחייה, בהן חוותה זוגיות, פרידה, משברים, פרידות, געגועים וגם את לידת בנה הבכור. "מסתירה את השריטות", היא שרה בשיר החדש, שחוזר כנראה אל הסערות של ימי הרווקות, "אומרת לכולם שטוב לי/ אבל כל הזמן בודקת הודעות/ מתי כבר הוא יכתוב לי/ גם ממתקים לא ממש עוזרים/ למלא את כל החורים שהוא השאיר".

"אני מרגישה שאני במגרש משחקים ואני לא שמה זין. הרי אנחנו נמות בסוף, אז אם אני יכולה להשפיע על אנשים, אני מעדיפה להגיד להם 'תהנו' ולא להכניס אותם למרות שחורות", אמרה פלס לוואלה! תרבות עם יציאת הסינגל הראשון מתוך אלבומה. "אני לא חושבת שתופסים אותי לא נכון אבל וואט יו סי איז וואט יו גט, לא כולם יודעים שכתבתי ספר במשך ארבע שנים ושאני מלחינה לתיאטרון. כל אחד חושב מה שהוא רוצה לחשוב".

מה חשבתם על השיר? דברו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • קרן פלס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully