וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: האסון בבוסטון פגע בטום קרוז

21.4.2013 / 11:32

המצוד אחר החשודים בפיגוע בבוסטון הזיק כנראה להישגים של "אבדון" בקופות, אבל מותחן המד"ב של טום קרוז עדיין כבש בקלות את המקום הראשון. בינתיים, "הקרודים" ממשיכים לככב

יח"צ - חד פעמי

מה עדיף – סרט מד"ב עם טום קרוז או סרט מתח במציאות? הדרמה שבערוצי החדשות, שתיעדו לאורך סוף השבוע את המצוד אחרי החשודים בפיצוץ בבוסטון, האפילה על כל דרמה שעשויים היו להציע מסכי הקולנוע, בעוד באזור בוסטון עצמה החשש מנע מאנשים לצאת מהבית בכלל. ייתכן שהתחרות מצד המציאות פגעה ב"אבדון" עם טום קרוז, ובכל זאת הוא צפוי להשיג כ-37 מיליון דולר בסוף השבוע – מספיק כדי לכבוש בקלות את המקום הראשון השבועי.

אבדון: סרט מד"ב יפה אך לא מספק

אלה חדשות טובות למדי עבור טום קרוז. מלבד סרטי "משימה בלתי אפשרית" שממשיכים להצליח, קרוז לא מצליח להביא קהל כמו פעם. בשנה האחרונה הוא כיכב במחזמר "Rock of Ages", שנכשל לחלוטין ולא הגיע להקרנות בארץ, וב"ג'ק ריצ'ר" שהשיג תוצאות בינוניות לכל היותר. הדעיכה שלו קשורה בוודאי להתנהלות הידועה שלו מחוץ למסך, שהפכה אותו לדמות שנואה או מגוחכת בעיני רבים מקוראי מדורי הסלבז. הסיבה שהוא ממשיך לקבל תפקידים ראשיים בסרטים יקרים היא שמחוץ לארצות הברית הוא עדיין פופולרי: עוד לפני שיצא בארצות הברית, "אבדון" כבר הכניס 61 מיליון דולר מחוצה לה – ביניהם כ-9 מיליון דולר ברוסיה ו-7 מיליון דולר בבריטניה. בארצות הברית ההצלחה פחותה באופן יחסי, ובכל זאת, השילוב של טום קרוז ומדע בדיוני עובד היטב: הפתיחה של "אבדון" היא טובה יותר משל כל סרט של קרוז שאינו "משימה בלתי אפשרית" מאז 2005.

סרט הבייסבול "42" ירד למקום השני, בעוד "הקרודים" נשאר במקום השלישי – זה השבוע החמישי ברציפות שלו בין שלושת הגדולים. "The Place Beyond the Pines", דרמת הפשע המוערכת עם ריאן גוסלינג ובראדלי קופר, ממשיך לטפס במעלה הטבלה: מהמקום העשירי בשבוע שעבר אל המקום השישי השבוע.

מה חשבתם על "אבדון"? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully