וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחבל מבוסטון שאב השראה מ"שובר שורות"?

21.4.2013 / 18:01

ג'וחר צארנייב, החשוד יחד עם אחיו טמרלן בביצוע הפיגוע במרתון בוסטון בשבוע שעבר, צייץ בחשבון הטוויטר שלו בשנה שעברה כי למד מהתכנית המצליחה כיצד נפטרים מגופה

המצוד אחר האחים צארנייב, החשודים בביצוע הפיגוע במרתון בוסטון, הסתיים במותו של טמרלן ומעצרו של ג'וחר כשהוא במצב קשה; אולם הפרטים המטרידים אודותיהם ממשיכים לטפטף, ובארצות הברית עולות השערות קיצוניות ביחס למקורות ההשראה שלהם. אתר הרכילות TMZ מדווח כי ג'וחר הוא מעריץ של תכנית הטלוויזיה המצליחה "שובר שורות", ואף טען בעבר שלמד ממנה.

בשנה שעברה צייץ ג'וחר בן ה-19 בחשבון הטוויטר שלו כי "מ'שובר שורות' למדתי כיצד נפטרים מגופה". התכנית של רשת AMC, אותה יצר וינס גיליגן, עוסקת במורה לכימיה בבית ספר תיכון שמתחיל לעבוד בייצור ומכירה של מתאמפטמינים. התכנית ידועה בדיוק המדעי שלה ובאופן האמין שבו היא מציגה את ייצור הסמים ופשעים נוספים, חמורים בהרבה, הנוגעים בין היתר בכימיה.

קשה להצביע על קשר ישיר בין תכני התכנית לבין הפיגוע שהאחים חשודים בהוצאתו לפועל, אולם כבר עכשיו נראה שהתקשורת האמריקאית פונה, באופן חלקי לפחות, כנגד ההשפעות התרבותיות שלכאורה עיצבו את עולמם של האחים צארנייב. בנוסף לחיבה הרבה של ג'וחר לסדרות טלוויזיה אלימות כמו "שובר שורות" ו"משחקי הכס", בכלי תקשורת רבים דווח בהדגשה כי טמרלן היה חובב מוזיקת היפ הופ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully