וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: הפיגוע בבוסטון שהביא לשערוריה גזענית

23.4.2013 / 0:03

הטרור בבוסטון העמיד על הרגליים את רשתות השידור האמריקאיות, שהסתבכו בהנחות גזעניות והאשימו לרגע את זואי דשנל בפיגוע. סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

הפיגוע בבוסטון: גזענות, ביטולי סדרות וזואי דשנל

הפיגוע בבוסטון הכניס את אמריקה לפאניקה ואת רשתות החדשות לסחרור. ביקורת נוקבת הוטחה ברשתות הללו על דיווחים שהתבררו מאוחר יותר ככוזבים, ועל ניסיונות נואשים ומגושמים למלא 24 שעות שידור במלל אינסופי. בין שלל הדיווחים, בלט אחד שהצליח לעצבן במיוחד את הצופים: שדרן רשת CNN ג'ון קינג, שדיווח כי אחד החשודים הוא "אדם כהה עור", מידע שהתברר אחר כך כשגוי, וגרר האשמות נגדו בגין גזענות. קינג מיהר להגיב בחשבון הטוויטר שלו: "המקור לתיאור הזה הוא בכיר ממשלתי. שאלתי אותו, אתה בטוח? אבל אני נושא באחריות. מה שאני לא, זה גזען".

מלבד הדיווחים הרבים, היו גם פעולות מצד הרשתות, שמשכו פרקים בעלי פוטנציאל נפיץ של סדרות – כך למשל, הורדו מלוח השידורים פרקים של "חניבעל", "קאסל", ו"הבחורה החדשה", שהיה קיים חשש כי שידורם יפגע ברגשות הציבור. ועוד בעניין "הבחורה החדשה": כוכבת הסדרה של רשת FOX זואי דשנל מצאה את עצמה בלב העניינים, כאשר רשת FOX NEWS דיווחה בטעות כי שם החשוד בפיגועים הוא "זואי דשנל בן ה-19". דשנל לא נפגעה מהשיוך של שמה למחבל הרצחני, ואף התבדחה על כך בחשבון הטוויטר שלה.

צילום מסך של הדיווח על דשנל:

כוכבת העבר נפצעה בצילומי ריאליטי

זה היה רק עניין של זמן: שתי תכניות ריאליטי על סלבריטאים שמתאמנים בקפיצות למים עלו בתקופה האחרונה למסך, וכעת מתחיל זמן הפציעות. ניקול אגרט, מתמודדת הריאליטי של רשת ABC – "ספלאש" ומי שהיתה כוכבת סדרת הטלוויזיה "משמר המפרץ", נזקקה לטיפול רפואי לאחר נחיתה לא כל כך רכה שביצעה במהלך צילומי התכנית. אגרט נלקחה לבית החולים לקבלת טיפול רפואי ושוחררה לאחר מספר שעות. לא מדובר בתאונה הראשונה של הסדרה וגם לא השנייה: לא פחות מארבעה כוכבים כבר נפצעו על הסט.

האם תהיה סדרת ספין-אוף ל"דקסטר"?

השבוע הודיעה רשת שואוטיים כי העונה הקרובה והשמינית במספר של סדרת המתח "דקסטר" תהיה, כפי שרחשו השמועות, האחרונה שלה. העונה האחרונה של הסדרה תתחיל שישה חודשים לאחר מותה של המפקחת לה גוארטה, והיא צפויה לעלות לאוויר בקיץ הקרוב.

אבל ייתכן שגם לאחר סופה נזכה להמשיך לשמוע על מעלליהם של החבורה: נשיא הרשת דיוויד נבינס, אמר השבוע בראיון כי הוא אינו פוסל על הסף ספין-אוף לסדרה המצליחה שתתבסס על דמותה של אחותו של דקסטר, דברה: "כל האופציות נמצאות על השולחן לגבי הכיוון אליו נלך בהמשך", אמר נבינס, "שום דבר לא קורה בפועל כעת, אבל אי אפשר לדעת מה צופן העתיד. אנחנו צריכים לעבור את העונה הזאת, ולראות מה קורה אחרי שהאבק שוקע ואז לראות כיצד ממשיכים משם. אני לא אשלול את זה, אבל אני לא מתכנן שום דבר בצורה אקטיבית".

לאחר מות כוכב הריאליטי: הסאגה נמשכת

התאונה הקשה בה נהרג שיין גנדי, כוכב תכנית הריאליטי “Buckwild” של רשת MTV, יחד עם דודו ואדם נוסף, לא מפסיקה לעשות גלים. הרשת הודיעה כמעט מיד לאחר התאונה כי היא מבטלת את הסדרה, למורת רוחם של מפיקיה והיא גם אסרה עליהם להציע אותה למכירה לרשתות אחרות. "MTV היא הרשת הכי צבועה שיש", אמר בתגובה מפיק הסדרה ג'יי. פי וויליאמס שזעם על ההחלטה.

וכאילו שהצרות לא מספיקות לסדרה, הרי שעכשיו נכנסת למערבולת גם קלטת סקס לוהטת של שניים מכוכביה. שיי בראדלי וג'סי ג'יי, הזוג החוזר-נפרד-חוזר של הסדרה צילמו קלטת לוהטת בכיכובם בטרם התחילה התכנית. על פי הדיווחים שנפוצו השבוע, מפיקי הסדרה ידעו על קיומה של הקלטת, וביקשו מהשניים לשמור עליה בסוד.

"glee" חודשה לשתי עונות נוספות

בשורה טובה למעריצי הקומדיה המוזיקלית "glee": רשת FOX הודיעה השבוע כי היא תחדש את הסדרה לשתי עונות נוספות, חמישית ושישית. בימים אלה מגיע לסיומה העונה הרביעית של הסדרה שמגוללת את עלילותיהם של החבורה הוותיקה (רייצ'ל, קורט, סנטנה ושות') בניו יורק, לצד מעלליהם של הילדים החדשים בשכונה – מארלי, ריידר, ג'ייק וכו'. עדיין לא ברור אם החבורה הוותיקה תמשיך גם לשתי העונות הבאות, אולם סביר להניח שהמשתתפים החדשים יישארו איתנו גם בהמשך.

טריילר לפרק הבא:

האם הסדרה "גיבורים" תחזור לתחייה?

אתר MSN עושה בימים אלה את הצעדים הגדולים שלו לכיוון תוכן טלוויזיוני עצמאי באינטרנט בשיתוף עם חברת XBOX, וכחלק מהתהליך יש בכוונתו לחדש את להיט העבר של רשת NBC - "גיבורים", שירדה מהמסך בשנת 2010 לאחר ארבע עונות מוצלחות במיוחד. הפרטים על העסקה עדיין מעורפלים, אבל ככל הנראה האתר מתכוון להשיק מחדש את הסדרה עם עלילות חדשות וגיבורים חדשים, תוך שילוב הופעות אורח של כוכבי הסדרה המקוריים.

"משחקי הכס" מסופרים על ידי ספר גיי

אם פספסתם את הפרקים האחרונים בדרמת הפנטזיה "משחקי הכס", הספר הגאה הזה יכול להשלים לכם את כל העלילה בצורה משעשעת. קבלו את “Gay Of Thrones”.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully