וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פצ'ה קוצ'ה חוזר בפעם ה-15 - כל הפרטים

22.4.2013 / 13:32

ההיסטריה חוזרת עם אירוע הפצ'ה קוצ'ה שיתקיים זו הפעם ה-15 ויארח בין היתר את קרולינה, איל "פרסון" שחר, שרון רז, פרויקט "הוםבייס" ועוד

אירוע הפצ'ה קוצ'ה הפופולרי חוזר בפעם ה-15 ויתקיים ב-5 במאי בהאנגר 11 בנמל תל אביב. גם השנה יתקיים האירוע במתכונת של שני סבבים, הראשון בשעה 19:30 והשני בשעה 22:15, כאשר לכל סבב יוכלו להיכנס 2,000 צופים. מכירת הכרטיסים תחל ב-29 באפריל בשעה 12:00 באתר הבית ובסניפי בית הקפה לאבאיט בתל אביב. מחיר כרטיס עומד על 30 שקלים.

כזכור, ערב הפצ'ה קוצ'ה מפגיש על במה אחת תשעה יוצרים משלל תחומים (עיצוב, ארכיטקטורה, אמנות, צילום, הגות, מוזיקה ועוד) ובנוי על העיקרון החביב לפיו לכל דובר יש רק 6 דקות ו-40 שניות להציג את הדימויים שבחר. לאורך השנים הופיעו בפצ'ה קוצ'ה אמנים בכירים ומובילים (מיכל רובנר, אלכס ליבק, אוהד נהרין, אייל שני ועוד) לצד אמנים בתחילת דרכם.

ראיון עם קרולינה. דייב שחר
גם היא שם. קרולינה/דייב שחר

רשימת המציגים השנה כוללת את הזמרת קרולינה שתביא לבמה את הקשר העמוק שלה עם ליוויתנים ואף צפויה לבצע קטע לייב בחודש תשיעי, איל "פרסון" שחר, קלידן להקת הג'ירפות שידבר על עולמות המשלבים בין טכנולוגיה לאמנות, היוצר והמוזיקאי שי בן צור בליווי ארבעה נגנים הודיים שיגיעו עמו במיוחד, מגזין האיור והקומיקס הדיגיטלי סקרוול הוא מגזין איור וקומיקס דיגיטלי שנוצר במיוחד עבור קריאה באייפד, האנימטור יוסי טיאר שבנה לעצמו בית על גלגלים, האמנית יעל רסולי עם תיאטרון החפצים שלה וקטעים ערוכים מחדש ליצירתה "Papercut", פרויקט "הוםבייס", מיה דנון ואלינור דבידוב עם יצירתם "סימפוניה של עיר" המורכבת כולה מרעשים שמפיקה תל אביב והאדריכל שרון רז. הקדמה מוזיקלית יספקו אופיר טובול וגל כדן, אנשי לסה פסה (Laissez Passer) המוכשרים עם מוזיקה שמגיעה מהקו שמחבר את המזרח התיכון, אפריקה ואמריקה וצלילים מתוך הערים הרב תרבותיות המלאות במהגרים חסרי מעמד ופנים, מהן יוצאת המוזיקה הכי מרגשת, או כפי שמאוטנר וספרן מגדירים זאת: מוזיקה של "חופש, שחרור וביטוי של עוצמה לחסרי עוצמה". הקדמה ויזואלית לצידם יספקו תגובות טיפוגרפיות של תלמידי שנקר.

לפני כעשר שנים החל הפצ'ה קוצ'ה כערב חד פעמי בטוקיו שביפן ולתל אביב הוא הגיע לפני שש שנים בעזרתם של האוצרים ענת ספרן ואיתי מאוטנר, ששניהם משמשים גם כמנחי הערב. לאחר השנה הראשונה בה התקיים הערב, הצטרפה גם חברת ההפקות והשיווק פאזה המלווה את פצ'ה קוצ'ה כלכלית, רעיונית והפקתית. כיום פצ'ה קוצ'ה תל אביב הוא הפצ'ה הגדול ביותר בעולם וארבעת אלפים הכרטיסים נמכרים במהירות שיא כך שכדאי למהר.

  • עוד באותו נושא:
  • פצ'ה קוצ'ה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully