וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבקסטריט בויז קיבלו כוכב בשדרת התהילה של הוליווד

22.4.2013 / 22:49

להקת הבנים הפופולרית הפעילה מזה 20 שנה, שהפכה לתופעה בינלאומית במהלך שנות ה-90, הגיעה לשדרת הכוכבים המפורסמת על מנת לקבל את הכבוד

מי היה מאמין – הם עדיין איתנו, ובגדול: חברי להקת הבקסטריט בויז, מלהקות הבנים המצליחות והחשובות של שנות ה-90, הגיעו היום (שני) לשדרת התהילה – או "שדרת הכוכבים", כפי שהיא מכונה – בהוליווד, על מנת לזכות בכבוד יוצא דופן: כוכב על שמם.

הלהקה, בה חברים ניק קרטר, בריאן ליטרל, האווי דורו, איי. ג'יי. מקלין וקווין ריצ'רדסון (שעזב את הלהקה ב-2006 אך שב אליה ב-2012), הוקמה בשנת 1993 וזכתה להצלחה גדולה במהלך שנות ה-90, עם להיטים כמו "Get Down (You're the One for Me)", " Everybody (Backstreet's Back)", " I Want It That Way" ו"Show Me the Meaning of Being Lonely", המשיכה לפעול בהצלחה לא מבוטלת גם בעשור האחרון, ואחראית לשבעה אלבומים רצופים שהגיעו, כל אחד בתורו, לעשירייה הפותחת במצעד הבילבורד האמריקאי. עם מכירות של למעלה מ-130 מיליון אלבומים ברחבי העולם, הבקסטריט בויז הם להקת הבנים המצליחה ביותר בהיסטוריה.

חברי הלהקה הגיעו בהרכב מלא לטקס הצבת הכוכב, שהוא ה-2,485 במספר בשדרה הנודעת, הממוקמת בין שדרת הוליווד ורחוב ויין. במקום מוטמעים כוכבים של אנשי קולנוע, טלוויזיה, רדיו, תיאטרון ומוזיקה – מסורת שהחלה בשנת 1958.

מה דעתכם - מגיע להם כוכב? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully