וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שבע עונות: "פיוצ'רמה" בוטלה

22.4.2013 / 19:07

סדרת המדע הבדיוני של מאט גריינינג ("משפחת סימפסון"), שכבר ירדה מהאוויר והוחזרה בעקבות דרישת המעריצים, תרד באופן סופי מהמרקע בתום העונה הנוכחית בערוץ קומדי סנטרל

יום אבל לגיקים ברחבי העולם: "פיוצ'רמה", סדרת המדע הבדיוני המונפשת מבית היוצר של מאט גריינינג ("משפחת סימפסון"), בוטלה על ידי ערוץ קומדי סנטרל, ותרד מהמרקע לאחר סיום החצי השני של העונה השביעית. הפרק האחרון, ה-140 במספר של הסדרה, ישודר ב-4 בספטמבר.

אין זו הפעם הראשונה בה הסדרה יורדת מהאוויר: היא שודרה לראשונה בין 1999 ו-2003 בערוץ פוקס, ולאחר מכן בוטלה בשל נתוני רייטינג נמוכים. אחרי שהשידורים החוזרים שלה קנו לה מעריצים חדשים רבים, קומדי סנטרל חידשה את הסדרה ב-2007, בארבעה סרטים שיצאו באופן עצמאי לדי.וי.די ושודרו בטלוויזיה כשהם מפוצלים לפרקים בני חצי שעה. לאחר מכן המשיך הערוץ להזמין עונות נוספות של הסדרה.

מפיק הסדרה דיוויד אקס כהן, שיצר אותה ביחד עם גריינינג, לא הופתע מהחדשות."הרגשתי שאנחנו כבר בסיבוב הבונוס בשתי העונות האחרונות", אמר למגזין אנטרטיימנט וויקלי, "אז אני לא יכול לומר שאלה חדשות הרסניות מבחינתי. לזה ציפיתי לפני שנתיים. בשלב זה אני כבר מחזיק מזוודה בכניסה למשרדי כדי שאוכל להיות מבוטל בן רגע".

הסדרה זכתה בפרס האמי לתכנית האנימציה הטובה ביותר פעמיים, בשנה שעברה ולפני שנתיים. עם זאת, נתוני הרייטינג שלה התדרדרו, עד לנתון נמוך של 1.7 מיליון צופים בממוצע בעונה האחרונה. "זה סיום טבעי", אמר דייב ברנת', מנהל התוכנית של קומדי סנטרל. "זה היה חתיכת מסע, מעט תכניות משיגות את מה שזו השיגה, ובמיוחד לאחר ששבה לחיים. זה סיפור מדהים. אני אסיר תודה כלפי כל התהליך, וכלפי העובדה שמצאנו דרך ליצור עוד 52 פרקים, יותר משאני מצר על הסוף. זאת ברכה שהתכנית שרדה כל כך הרבה".

גריינינג, מצידו, מודה שההפקה בוחנת דרכים להמשך דרכה של התכנית, אך עדיין לא עשתה כל צעד משמעותי בנושא. "היינו במצב הזה בעבר, ומפתה להמשיך לעשות עוד פרקים כשאתה יוצר משהו שהוא הטוב ביותר שאי פעם יצרת", אמר. "החוויה של התכנית היתה כיף אדיר מתחילתה ועד עכשיו, כולם כל כך שמחים לעבוד על התכנית. יהיה מאוד מצער אם כל אחד ילך לדרכו. יש לנו עוד סיפורים רבים לספר. אבל אם לא, זו דרך נפלאה לסיים – אני חושב שהפרקים האחרונים הם הטובים ביותר שלנו אי פעם". כהן מסכים איתו, ומסכם בבדיחות ש"העונה הנוכחית היא העונה-האחרונה הכי טובה שלנו אי פעם".

מתבאסים מהביטול? דברו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • פיוצ'רמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully